{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møtrik på kobling hot50
  • #1   6. jul 2023 Så vidt jeg husker er det en 39mm eller anden underlig størrelse, så man ska lidt på jagt efter en speciel top til 200 kr eller mere, for at få en top der passer specifikt på den møtrik der, og så intet andet.

    Men hvis du søger i forum eller på google sku du ku finde svaret med egne øjne, og få bekræftet fra flere at det er den størrelsr og det ikke varierer med årgang.
    Alternativt ka du selv måle den.
    Men så vidt jeg husker var det 39mm på en 2017 årgang hot sp halvtreds, dengang jeg var med til at lave en


  • #2   6. jul 2023 Okay tak. Min møtrik måler 38mm hvert fald på den kobling jeg har liggende.

    Adskillige siger både 38 og 39mm top. De er vidst til at gå i biltema


  • #3   6. jul 2023 Så vidt jeg husker er 39mm toppen svær at skaffe, hvorimod 38mm toppe er til at finde mange steder og ca samme pris som en svensknøgle der går op til 40mm. Ud fra google at dømme.
    Forskellen er du kan bruge svensknøglen på alt mulig andet også. Men hvis du vil være sikker på hvad størrelse du skal ha, så ville jeg løsne variodækslet og tage koblingesklokken af og måle møtrikken på koblingen


  • #5   6. jul 2023 Meningen er jeg vil købe den rette størrelse top. Alt andet er underordnet i dette tilfælde. Kender godt de mange metoder at få den af på. Men tak ellers smiley

  • #6   6. jul 2023 #3 JA har nu set i biltema at de både har 38 og 39 krafttop. Men når jeg kigger inde på kgi på de møtrikker de har. Og der ved en 39mm møtrik står der at der skal bruges en 40mm top.

    Og mener jeg så en 38mm møtrik hvor der skulle bruges 39mm top.

    Så bliver jeg i tvivl om jeg så skal have en 38, eller en 39 top til min 38mm møtrik??


  • #7   7. jul 2023 Godt spørgsmål smiley

    Evt tag møtrikken med og prøv dem i butikken.
    Eller køb begge to og tag retur og returner den der ikke passer.

    Sku i vinters fixe et 6mm gevind med helicoils. Fandt helicoils og en m6 helicoil tap... men ku ik få det til at gi mening det var en m6 tap når de m6 helicoils sku passe til en m6 skrue... googlede så og fandt ud af at m6 tappe til m6 helicoils faktisk ikke er m6, men har sine egne størrelser, der så passer til en m6 skrue smiley
    Endte med bare at købe sådan et m6 gevind rep kit i biltema, så passede det hele sammen.

    Hvem har også sagt tuning sku være nemt? smiley
    Men pas. Jeg ved ikke med sikkerhed hva størrelse du ska ha hvis du vil ha en top til en skrot kobling.

    Det er en af de mindst solgte knallertet i hele verden, så google er ikke meget hjælp her.
    Ingen kører på dem udover dk og sverige


  • #8   7. jul 2023 Hehe okay ja det kunne jeg jo prøve tak.
    Godt du fandt ud af det alligevel. God weekend.


Kommentér på:
Møtrik på kobling hot50

Annonce