{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

jacob J
jacob J
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12

45 scooter hvilke skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}

hei skal bruge en scooter til og kom på arbejde , men hvilken en er og fortrække , budget er ca 4-7000kr ,

har kigget på . en honda vision 4T . suzuki katana.
men kom gerne med jeres holdninger om hvad der er bedst , og hvad men skal holde sig fra .mvh jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  45 scooter hvilke skal jeg vælge
  • #1   3. jul 2023 ikke en suzuki katana det er en GAMMEL maskine vi snakker 1998 2000 og det er en suzuki de laver ikke gode motor nu giver du jo ingen info om højde hvor langt du ca køre

• #2   3. jul 2023 Gilera Runner LC
    Mest stabile scooter, samt den er stor så man bliver ikke træt af at køre på den.

• #3   3. jul 2023 Når du kigger på brugte maskiner til salg, så husk at det du ser er det ingen andre ville have.

Forleden solgte jeg en værktøjskasse for 450kr. Der var 7 der ville have den inden for de første 30 minutter, og efter 4 timer var den afhentet.

Alle scootere der har været til salg mere end 1 uge, her i sommermånederne, er enten for dyr eller for dårlig. Ellers var de allerede afhentet.

Hvis dit budget gik til 10k havde jeg anbefalet den piaggio nrg scooterworld har til salg for 9800 excl klargøring.

Hondaen er for sjælden og for dyr i reservedele. Men ellers en god maskine som er populær i hele verden.

Suzukien er for gammel, medmindre du virkelig ved hvad du laver og kan få et velholdt eksemplar til en lav pris.

Hav pengene klar og tid at sætte af til at tage halvvejs på tværs af landet, så ka du få en god scooter til en god pris.

Men regn med det tager en måned tid at finde noget ordentligt.
    Ja det er irriterende og det har man ikke tid til. Men sådan er det i danmark fordi de politikere vi har stemt på hader knallerter og motorcykler og derfor har dræbt branchen i danmark med vanvittige regler gennem årtier

Kommentér på:
45 scooter hvilke skal jeg vælge

Annonce