1.372 visninger
|
Oprettet:
45 scooter hvilke skal jeg vælge {{forumTopicSubject}}
hei skal bruge en scooter til og kom på arbejde , men hvilken en er og fortrække , budget er ca 4-7000kr ,
har kigget på . en honda vision 4T . suzuki katana.
men kom gerne med jeres holdninger om hvad der er bedst , og hvad men skal holde sig fra .mvh jacob
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
apr 2005
Følger: 80 Følgere: 84 Scootere: 1 Emner: 170 Svar: 2.693
Mest stabile scooter, samt den er stor så man bliver ikke træt af at køre på den.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Forleden solgte jeg en værktøjskasse for 450kr. Der var 7 der ville have den inden for de første 30 minutter, og efter 4 timer var den afhentet.
Alle scootere der har været til salg mere end 1 uge, her i sommermånederne, er enten for dyr eller for dårlig. Ellers var de allerede afhentet.
Hvis dit budget gik til 10k havde jeg anbefalet den piaggio nrg scooterworld har til salg for 9800 excl klargøring.
Hondaen er for sjælden og for dyr i reservedele. Men ellers en god maskine som er populær i hele verden.
Suzukien er for gammel, medmindre du virkelig ved hvad du laver og kan få et velholdt eksemplar til en lav pris.
Hav pengene klar og tid at sætte af til at tage halvvejs på tværs af landet, så ka du få en god scooter til en god pris.
Men regn med det tager en måned tid at finde noget ordentligt.
Ja det er irriterende og det har man ikke tid til. Men sådan er det i danmark fordi de politikere vi har stemt på hader knallerter og motorcykler og derfor har dræbt branchen i danmark med vanvittige regler gennem årtier
45 scooter hvilke skal jeg vælge