{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
193 visninger | Oprettet:

Hvilken kilerem til PGO {{forumTopicSubject}}

Hej SG

Jeg skal have ny kilerem på min Hot og vil høre jeres erfaring med valg af kilerem.

Har hørt at andre kileremme end den originale ikke passer ordentligt med målene.

Lige nu står jeg mellem en Stylepro kevlar kilerem med målene 750*18*30 eller den originale PGO kilerem som er dobbelt så dyr.

Jeg har noget 70cc sport samt en 19mm karbu og en lavt ydende gg-lignende udstødning på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken kilerem til PGO
  • #1   18. jun 2023 rettelse:

    Stylepro kevlar har målene 750mm*18mm og med 30 graders hældning. Tykkelsen oplyser de ikke, men den originale PGO rem har samme mål og derudover en tykkelse på 8mm.


  • #2   18. jun 2023 Til PGO altid org rem eller Malossi..

    Alle ander scooter altid som i altid Malossi. Altid den længte de skriver og passer perfekt og virker hvergang.


  • #3   18. jun 2023 Org pgo rem er 738mm
    Org minarelli rem er 754mm

    Tun remme til minarelli er kortere end 754mm
    F eks. Deb 750 mm rem du har fundet.

    Køber du en for lang rem til din pgo, og sætter den i, så værsgo, du har betalt halv pris for at gøre din scooter defekt.
    Tillyke.
    Det er en af de billigste måder at lade en pistol, stikke den op i numsen og trykke af.

    Hvorfor betale overpris for at skyde sit eget rektum i smadder, spørger folk?

    Jeg spørger istedet om hvorfor folk gør det. Skyder sin egen numse i smadder.
    Lad dog vær med det smiley


Kommentér på:
Hvilken kilerem til PGO

Annonce