{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør politiet?
  • #1   29. maj 2023 Nej det kan de ikke da det er privat grund

  • #2   29. maj 2023 Lige så snart du kører ud fra grunden kan de stoppe dig

  • #3   29. maj 2023 Har set dem holde lige ned ad vejen hvis de har set dig med en tunet scooter. Skete for en af min venner

  • #4   29. maj 2023 står den på din grund så gør de intet røre den fortov vil de nok lige snakke med dig

  • #5   29. maj 2023 De kan altid gøre noget, om så i kører ræs på en bane.
    Noget andet er så om de blie fyret eller forfremmet bagefter.... eller bare får en reprimande.

    Dog gælder færdselsloven i din indkørsel hvis postbudet eller skraldemanden eller andre af og til færdes der.

    Men når det så er sagt, så afhænger det af dig.
    Siger du f.eks. at du er ved at gøre den lovlig efter den har været på bane, eller omvendt, så slipper du nok med et mistroisk blik og en advarsel om hva det ka koste at køre på den på vejen.

    Det er de færreste betjente der synes loven er vigtigere end folk smiley


  • #6   29. maj 2023 jeg har stået og lavet brænder med en tysk mc som 17 årige i indkørsel det eneste de sagde var om det var nødvendigt at larme sådan og jeg svaret ja lidt larm skal det jo være men dækket er jo næsten væk så skal nok stoppe nu det er noget pis at tage af når det er sprunget ?? en time efter kørte jeg forbi dem på tanken og det jeg ikke min knallert jeg kørte på

Kommentér på:
Hvad gør politiet?

Annonce