{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
56 visninger | Oprettet:

OJ
OJ
Følger: 15 Emner: 11 Svar: 66

Svært ved at starte når den er kold {{forumTopicSubject}}

Hej SG jeg har en stalker fra 01 men når motoren er kold har den pisse svært ved at starte men hvis så jeg giver den bare en LILLE bitte smule start spray så starter den efter 2-3 hug og efter den er blevet startet og slukket starter den på første hug også hvis motoren er varm. Den har lige fået nyt tændrør igår og choker virker. Dog er det mærkeligt at den har mistet lidt kompression, føler jeg men den har stadig kompression når man tester det er vel det vigtigste ik? Er der nogle kloge hoveder som ved hvad det kan være at den har så svært ved at starte når den er kold?

Kommentarer på:  Svært ved at starte når den er kold
  • #1   21. maj hvis du mener at den mangler kompression så få det testet som det første

• OJ
    OJ Tilmeldt:
    sep 2022

#2   21. maj Men nu spørger jeg måske dumt men hvordan for man mere kompression eller hvordan har den mistet kompression?

• #3   21. maj det er et tegn på slid når den mister kompression så er det fordi stempel ringe er slidt for det meste kan en cylinder holde 2-3 sæt stempel ringe de fleste skifte det hele i stedet

du kan få mere ved at sænke squis band nu er vi ude i noget med tuning som mange ikke vil rode i det er meget simpelt squis band er afstanden imellem stempel når den er i top og indersiden af topstykket så det er spændt sammen laver squis giver mere kompression flere hk til en grænse men også varmer forbrænding

• OJ
    OJ Tilmeldt:
    sep 2022

#4   21. maj Er der noget udover at forbedre kompressionen man kan gøre for at få den til at starte nemmere?

• #5   21. maj hvis choker virker så nej ikke når den har dårlig kompressionen i forvejen der er ingen easy fix

• OJ
    OJ Tilmeldt:
    sep 2022

#6   21. maj Men det bare mærkeligt og ærgerligt at den allerede har mistet kompression når den havde mistet kompression dagen efter jeg købte den hvor det hele gerne skulle være kørt til men stadig forholdsvist nyt

• #7   21. maj så du køre 200 km på en dag ?

• OJ
    OJ Tilmeldt:
    sep 2022

#8   21. maj Nej da det var bare dem som solgte knallerten sagde at det hele var kørt til osv. og så havde jeg så nogle problemer med den dagen efter jeg havde købt den og så fik jeg startet den 1 uge efter hvor den så havde mistet kompression

• #9   21. maj ser du så må du ignang med at fejlsøge længere er den ikke smiley

Kommentér på:
Svært ved at starte når den er kold

Annonce