Politiet stoler fanme ikk på nogen??:S {{forumTopicSubject}}
Jah dengang min storebror blev stoppet på hans Stalker havde han kun taget ringene.. Det skal sige at han aldrig lyver og er en computer-nørd. Da mc-betjenten stoppede ham sagde hans self at han havde fået taget ringene og så gik ham betjenten straks igang med at fable om at han også havde været ved at svejse om på røret. Til sidst stod betjenten og råbte ham op i hovedet at han skulle se af at få det udstødningsrør af selvom det jo var helt lovligt. Efter min bror havde nægtet at gøre det mange gange tog betjenten en håndbog frem og så så at der faktisk skulle være de svejsninger der på fra fabrikken.
Er det bare mig eller er det VILDT dårlig service at de står og råber en op i hovedet der for det første ikke har gjort en skid og som for det andet siger sandheden? Jeg synes godt nok det er vildt dårlig service og det kunne være vildt fedt hvis man fik dem i nyhderne en dag om behandling af scooterkørere.. Fordi de behandler os ikke en skid ordentligt selvom vi behandler dem ordentligt.
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 33 Scootere: 2 Emner: 264 Svar: 1.188
maj 2004
Følger: 49 Følgere: 48 Scootere: 2 Emner: 30 Svar: 747
Man råber ikke en ind i hovedet, bare fordi man TROR at han har rørt ved udstødningen.
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 242 Svar: 1.400
sep 2003
Følger: 29 Følgere: 30 Scootere: 3 Emner: 242 Svar: 1.400
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 4 Emner: 79 Svar: 1.213
Politiet stoler fanme ikk på nogen??:S