{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kølervæske
  • #1   9. maj 2023

    profilbillede
  • #2   9. maj 2023 Og hvis ja, hva satan gør jeg så nu

  • #3   9. maj 2023 Den skal blandes. Det står der meget tydligt på flasken.
    Du dræner alt væske ud og blander den med vand. En del kølervæske og 2 dele vand


  • #4   10. maj 2023 hvordan du se den ska blandes 1/3

  • #6   10. maj 2023 Der står på dunken concentrate/water. Altså hvor mange dele koncentrat og hvor mange dele vand. Så står der hvornår den så fryser. Tænker -18° er fint

  • #7   10. maj 2023 Demineraliseret vand.
    Normalt vand dræber din motor.

    Du er nødt til at begynde spørge om du gør tingene rigtigt, før du bare gør dem.
    Spørg dig selv. Spørg google. Spørg os.

    Men hvis tømreren først skærer et bræt og så bagefter måler hvor langt brættet skal være, så er du garateret et liv fuld af problemer.

    I det mindste mål 1 gang inden man skærer....
    Reglen er man måler to gange og skærer en gang.
    Men altså nul måling inden man skærer amen seriøst det er på niveau med en abe der bare sidder og banker panden ned i betongulvet til den besvimer, vågner op, går i gang igen og forstætter til den dør.
    Den skulle have været dødfødt. Seriøst.

    Brug hovedet.
    Men ikke til at hamre intetanende i betongulvet med


  • #11   10. maj 2023 Okay, spørger måske dumt, men hvordan tømmer jeg køleren, og hvad betyder det med at udlufte køleren, og hvordan skal det demineralisede vand og kølervæske blandes og hældes på og hvor meget?

    Så for eksempel 1 liter køler væske og 2 liter demineraliseret vand


  • #12   10. maj 2023 Jeg har lige snakket med en fra speedline, og han sagde jeg kunne bare tappe noget sf og hælde noget demineraliseret vand i ekspansion beholderen. Hvor meget vand skal der i? Fordi har ingen anelse om hvir møj der er i køleren pt

Kommentér på:
Kølervæske

Annonce