{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste opsætning til lovlig hot?
  • #1   9. maj 2023 Sæt en smule lætter ruller i end der er nu
    Sørg for udstødningen ikke er begrænset , fordi det giver bundtræk hvis den er plumpe fri
    Og hvis vario er begrænset så lad den være det , men sæt en smule lætter ruller i vario
    Monter stage6 trimfjeder m køb det sæt med 3 slags fjeder typer i til lovlig kobling.
    Trykfjeder ville jeg nok lade være lovlig ….

    Dette er kun små gæt jeg laver til dig . Men mindes dog stadig dengang jeg ikke måtte Tune min hot i nu . Og ville så gerne have optræk i den som den eneste ønske , og jeg mindes jeg lavede nogen af disse ændringer som nævnt her , dog var det andre trimfjeder
    Men stadig ubegrænset udstødning og begrænset vario , med andre ruller osv osv


  • #2   9. maj 2023 6,5g ruller er vidst det de fleste kører med. Har også i min, dog gør det ikke en gigantisk forskel da den jo er lovlig.


  • #3   9. maj 2023 en 100% original hot kan køre på baghjul nemt

  • #4   9. maj 2023 Malossi Delta Clutch eller Stage6 RT
    Shim vario og fjern ringen.
    Køb en begrænsning til remskiverne og sæt den i der i stedet for.
    Så kan du have en 100% lovlig opsætning, bort set fra at du har flyttet begrænsningen fra vario til remskiver.
    Det gør at du kan starte i et lavere gear, fra 0 kmt.


  • #5   9. maj 2023 #1 stage 6 medium trim er alt for hårde til en std hot. De er umulige og køre med

  • #6   9. maj 2023 Afhænger af hvad udstødning du har på, hvad omdrejningstal den kører med.

    Som jeg husker det kører helt original hot udstødning med ekstremt lav omdrejningstal.
    Om tragten har indflydelse på det ved jeg ikke.

    Men snakker vi 100% original lovlig hot der ska ha mere optræk, så tænker jeg en uoriginal men "standard" rem måske ku hjælpe. Måske soft trim. Måske 10% lettere ruller. Måske fjerne tragten.
    Har læst meget om hot, men ved kun noget om hot ud fra hvad jeg har læst og hjulpet folk med defekte hot med sååå

    Men ja der er meget man ka gøre, og meget man ka gøre galt.
    Det ene afhænger af hvad du gør ved det andet og tredje, så i sidste ende skal du selv være dommeren og fintune og prøve frem og tilbage hvis du vil være sikker på hvad der er bedst til dit behov
    Støddæmper har også indflydelse. Mange bække små

    Topfarten ville jeg bare justere ind med ringe i forskellige tykkelser


  • #7   9. maj 2023 Til hot skal man ikke skifte trim hvis man stadig har std udstødning på. Stage 6 medium tager fat ved 7500 og soft ved ca 6500. De 2 tal er alt for høje. Den trækker lidt bedre med soft trim i, men det er kun når man er oppe i omdrejninger. Ellers skal man vente på den tager omdrejninger. Det føltes fandme ik godt.

    Ruller der kører jeg personligt med 5,5 i multivar. Der trækker den fint på flad vej og rammer nemt 9000 omdrejninger. Op ad bakke kommer den kun op på 8000, men jeg er også på den tunge side. Har dog multivar i, så det ændrer lidt på tingene.

    Og tragten skal ud, det giver optræk. Bemærk dog, at når man gør det kan man nemt køre med for mange omdrejninger. Det er ikke godt for krumtap/cyllinder


  • Karl H
    Karl H Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 4
    #8   10. maj 2023 Er der så en lidt mere endelig konklusion på hvad der er bedst at gøre? har allerede 6,5 gram ruller i men kunne godt tænke mig lige lidt mere rebecca.
    Multivar, tragt og 5,5 gram ruller?


  • #9   10. maj 2023 Du skal nok også købe en større skive til multivaren, hvis den skulle være lovlig.

  • #10   10. maj 2023 Køjeg har 9mm skive i min og den kører 40 på speedo på flad vej

  • Karl H
    Karl H Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 12 Emner: 3 Svar: 4
    #11   10. maj 2023 #10 med multivar eller hvad?

  • #12   11. maj 2023 Ja

Kommentér på:
Bedste opsætning til lovlig hot?

Annonce