{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stage6 Racing 70ccm MkII på hot
  • #1   26. apr 2023 ja det passer ok sammen

  • #2   26. apr 2023 Ville jeg nemt kunne mærke forskel på topfart og optræk?

  • #3   26. apr 2023 ja det burde det

  • #4   27. apr 2023 Det korte svar er NEJ, ø10 og mk2 er ikke en god kombi, det er et spørgsmål om tid før dit nåleleje ville gå i stykker, dem der mener noget andet har ikke indstillet det rigtigt så.

    Yasuni r er os alt for lille et rør hvis du vil have bare nogenlunde ydelse ud af mk2.


    Det fornuftige ville være og beholde dit malossi sport på ellers skal mere eller mindre alt skiftes før det holder mere end ned på grillen og tilbage.


  • #5   27. apr 2023 Hvad kan du så anbefale der kan bruges på den opsætning og yde en del mere både på topfart og optræk?


  • #6   27. apr 2023 c16
    stylepro tænding
    24mm kabu
    det mangler du, hvis du vil holde budgettet nede.


  • #7   28. apr 2023 Er det så ikke billigere bare at købe et andet cylinder

  • #8   28. apr 2023 Ved godt det er at bide lidt hårdt i det sure æble.
    Men nogen gange er det bare bedre at stå af på næste station og skifte tog.

    Overvej om du ikke hurtigere nemmere, og billigere, alt i alt, kan få skiftet knallerten ud med en der egner sig.
    Bytte bytte købmand.

    Måske er du så heldig at finde en yamaha booster med c16 på allerede eller en stalker i perfekt stand til en god pris eller hva ved jeg.
    Tænker ellers kommer du til at skrue en masse for ikke ret meget gevinst og lægge gode dele på hylden og får ikke prøvet noget nyt. Efter jeg blev 18 og begyndte at lege med motorcykler og biler indså jeg hvor sindsyg meget tid og penge de fleste på knallert ku spare bare ved at kende til mulighederne


Kommentér på:
Stage6 Racing 70ccm MkII på hot

Annonce