{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix lysdæmper 1.040 kr.
  • Eftersyn af radiatorer samt VVS tjek af vandhane i køkken (ikke nok tryk af varmt vand) 1.000 kr.
  • Nyt håndtag i gammel sommerhushavedør, som er knækket 1.150 kr.
  • Hente IKEA samle møbler og hovedrengøring 10.000 kr.
  • Få skruet hårde skruer ind i vægbeslag 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin pisser ud
  • #1   18. apr 2023 har din model ikke manuel benzinhane så er der jo ikke noget galt

• #2   18. apr 2023 Nej, fandt ud af det, pinden ved svømmeren var blevet bøjet også derofr gad den ikke lukke helt

• #3   18. apr 2023 den skal ikke lukke for benzin når der ikke er bundkar på

• #5   18. apr 2023 Nej, det er derfor jeg spørg herinde da jeg ik ka få hjælp af Nogle der har styr på det..
    hvordan tjekker jeg på mit vaccum?

• #6   18. apr 2023 jeg tror ikke du har varcum hane på har du en eller to slanger op til din tank en slange manuel to slanger varcum

hvis du har varcum så tag benzin slangen af så skal der ikke blive ved med at komme benzin ud når motor er slukket gør der det er sen defekt

• #8   18. apr 2023 #7 jeg skriver normalt herinde hvis jeg ikke kan finde en svar på mit spørgsmål, og eller hvis jeg ik kan forstå det rigtig eller ordenligt. Så heller være på den sikre side også spørge nogle med erfaring. Tænker også det er spild af min egen tid hvis jeg havde fundet det på Google istedet for at skrive et opslag.

• #10   18. apr 2023 Der er ingen grund til at lave nogen diskussion undksyld jeg spurgte..

• #12   19. apr 2023 Det fint du laver opslag, så længe du lige har prøvet og google det først. Jeg kender det godt når man ikke har nogle venner som har forstand på knallert, så er det ikke nemt og finde en som kan hjælpe. Dan her er bare en sur gammel mand, så lad være med at tænke på ham.

Når du fjærner bundkaret og holder svømeren oppe, så skal der ikke komme benzin ud. Hvis du giver slip, så burde der komme en god stråle benzin ud. Om din vacuum hane virker, det er ligemeget. Vacuumhanen på min hot har ikke virket i 2-3 år og det betyder ikke noget, så længe svømeren er i orden

• #13   19. apr 2023 Tak for det

• #15   19. apr 2023 Der var jo ingen grund til at sige det du har sagt til ham. Han er tydligvis ny til knallert osv. man kan ikke altid google sig frem til et ordenlig svar

• #17   19. apr 2023 Han har jo selv skrevet det. Han ville spørge nogle med ærfaring. Hvis du syntes de ting du gør, så lad være med at sige noget overhovedet. Der skal nok komme et andet og hjælpe

• #19   20. apr 2023 Når man søger rundt på google kommer scootergaleri MEGET ofte op. Jeg er selv ind og kigge før jeg spørger her ind, men sligevel har jeg de opslag jeg har

Kommentér på:
Benzin pisser ud

Annonce