{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

dyse hjælp {{forumTopicSubject}}


jeg har en hot der har lidt med at dø når den får fuld æde og dør når den skal sætte igang og det kom da jeg smed cp 17.5 kabu på
og tænker det er dysen mennved ikke om jeg skal op eller ned for har 82 dyse i nu og har ikke mindre

cylle = athena sporting 50cc (mhr nålleje)
carbu = 17.5 cp
udstødning = yasuni r
rem = malossi kevler
vario= malossi multi (6.5) ruller
membran = athena plader
trykfjeder = 60% malossi
luftfilter = cp powerfilter



lige nu køre jeg med std udstødning og std filter men har alt det andet på udover de 2 ting og hvad dyse burde den have med de 2 std ting

hvilken dyse burde jeg smide i?
hvilke ruller burde jeg smide i ?
hvilken trykfjedre burde jeg smide i?


jeg har ikke lige fået mit cp filter og udstødning hjem endnu men hvad dyse og div. ting skal der i når jeg modtager det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyse hjælp
  • William B
    William B Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 29 Emner: 14 Svar: 78
    #2   18. apr 2023 Når du montere de nye dele hop op med 10-15 numre i dyse og gå ned indtil den ikke sprutter og hakker mere, når den kører fint så kør en tur på 5-7km med så meget bundgas som muligt og check så farven på tændrøret. Den skal gerne være brun som en cocio før du ryster den. Grå/hvid: for lille, Mørk/sort: for stor eller for meget olie. Prøv dig frem


    Din trykfjeder skal være så stram at remmen ikk glider, ikke strammere. Forvent omkring de 5gram i ruller.

    Ingen kan fortelle dig hvad din specifikke motor køre bedst med så du blir nød til at prøve dig frem indtil du ikke tror du kan gøre det bedre, held og lykke smiley


  • #3   20. apr 2023 tusind tak smiley

Kommentér på:
dyse hjælp

Annonce