{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
262 visninger | Oprettet:

Hot hakker {{forumTopicSubject}}

Hej sg, har en hot der hakker helt vildt. Den hakker som om man tager tændning fra og til hurtigt. Altså som om den ikke forbrænder hver gang tændrøret gnister/burde gniste.

Det hele begyndte på turen hjem i går aftes. En tur på ca 30 km i regnvejr hvor hotten hakkede vandvittigt. Den trækker, slukker, trækker, slukker. Nogle gange trak den i noget tid før den drillede, andre gang kunne den næsten ikke holde sig selv i gang. Men for det meste kørte den 1-2 sek og hakkede, kørte 1-2 sek og hakkede.

Tænkte at det var vand i stikkene eller løs stel forbindelse. Men stikkene til tændningen er er tørre og stel forbindelsen sidder ordenlig på og der er ingen rust. Den hakkede dog stadig. Men efter jeg kørte fra skolen, der kørte jeg 1 km til en tankstation der jeg ikke havde benzin. Tanker på og vupti, så kører den perfekt igen.

Den havde det også meget svært med at starte, men nu starter den fint og opfører sig som den plejer.
Ca 10 km fra min vens hus(og hvor jeg kørte frada problemet startede) tankede jeg op og blandede olie som jeg plejer.

Har lagt mærke til, at når man står i tomgang, så hakker den ikke så meget som fuld gas. Har prøvet og køre med choker(har manuel choker), men ingen ændring.

Min spørgsmål er så bare, kunne det være benzinen fra tankstationen der havde vand i eller var bare dårlig? Eller fejler min tændning ren faktisk noget?Det skal siges at det var en tankstation ud på landet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hot hakker
Kommentér på:
Hot hakker

Annonce