{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Lars P
Lars P
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Koldt og vil ikke starte.... {{forumTopicSubject}}

Når det er kold kan min vga versus 2t ikke starte med mindre jeg sætter en klud i luftrøret og så starter den også med det samme på kickstarter. Men er det varmt i vejret starter den med det samme. Dog er den lidt langsom i optræk også når jeg holder for rødt. Nogle siger det er tomgangs skruen der skal skiftes men når maskinen er varm køre den fint.og når jeg har haft scooteret stoppet i noget tid stsrter den også med det samme igen. Men så snart den er kold så vil den slet ikke starte med mindre jeg sætter kluden i luftrøret, så starter den fint og skal lige varmes op så køre den fint. Men er lidt sløv i optrækket....ved intet om scooter men er ved at lære 1B)B)B)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Koldt og vil ikke starte....
  • #1   10. mar 2023 Skru luftskruen en 3/4 ud, det hjalp for mig den anden morgen.

• #2   10. mar 2023 Næste gang du er ude og køre? Så indstiller du din tomgang lige så snart du kommer hjem. Med drifstvarm motor.

1: Indstil din tomgang til ca 2.000 omdrejninger. Den 4 takter/prutter.
    2: Så indstiller du din luftskrue. Vip med håndtaget. Den skal gå op i omdrejninger med det samme, og ned med det samme du slipper.
    Tøver den med at gå op i omdrejninger? Så får den for lidt luft, og luftskruen skal skrues ud. 1/4 omgang af gangen.
    Fiser den op i omdrejninger, men gå ikke ned i gen? Så får den for meget luft, og skal skrues ind. 1/4 omgang af gangen.

Når det er indstillet? Så starter den første gang i al slags vejr.

• #3   10. mar 2023 Tag din choker ud og lad den ligge i en time.
    Sæt herefter 12 volt til den og se om den udvider sig.

Kommentér på:
Koldt og vil ikke starte....

Annonce