Koldt og vil ikke starte.... {{forumTopicSubject}}
Når det er kold kan min vga versus 2t ikke starte med mindre jeg sætter en klud i luftrøret og så starter den også med det samme på kickstarter. Men er det varmt i vejret starter den med det samme. Dog er den lidt langsom i optræk også når jeg holder for rødt. Nogle siger det er tomgangs skruen der skal skiftes men når maskinen er varm køre den fint.og når jeg har haft scooteret stoppet i noget tid stsrter den også med det samme igen. Men så snart den er kold så vil den slet ikke starte med mindre jeg sætter kluden i luftrøret, så starter den fint og skal lige varmes op så køre den fint. Men er lidt sløv i optrækket....ved intet om scooter men er ved at lære 1B)B)B)
okt 2022
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 65
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.025
1: Indstil din tomgang til ca 2.000 omdrejninger. Den 4 takter/prutter.
2: Så indstiller du din luftskrue. Vip med håndtaget. Den skal gå op i omdrejninger med det samme, og ned med det samme du slipper.
Tøver den med at gå op i omdrejninger? Så får den for lidt luft, og luftskruen skal skrues ud. 1/4 omgang af gangen.
Fiser den op i omdrejninger, men gå ikke ned i gen? Så får den for meget luft, og skal skrues ind. 1/4 omgang af gangen.
Når det er indstillet? Så starter den første gang i al slags vejr.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Sæt herefter 12 volt til den og se om den udvider sig.
Koldt og vil ikke starte....