{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Gnister kun nogle gange {{forumTopicSubject}}

Hej har en Peugeot TKR 50 og før gad den ikke helt at gniste og så fandt vi ud af at det var stelforbindelse men nu gik den pludselig ud og vil ikke gniste. Det er som om den kun gnister nogle gange, som en løs forbindelse. Har rykket stelledningen fra sted til sted med ingen held. Den har lige fået nyt tændrør.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gnister kun nogle gange
  • #1   6. mar 2023 Det skal lige siges at jeg fik den til at gniste igen men når jeg tog tændrør i motor skød den bare ud af udstødning

• #3   6. mar 2023 Tak for svar #2 smiley

Men nu har jeg vist gnisten på plads og det virker som det skal. Nu gider den bare stadig ikke at starte, og den har skudt lidt ud af udstødning imens jeg forsøgte at starte den… Kan det være tegn på membran eller hvad andet?

• #5   6. mar 2023 Det er muligt at det er membranen. Men har du tjekket din benzin hane om den virker 100% som den skal. Har oplevet det med en speedfight2 med samme motor som en tkr, nå men den smed benzinen ned gennem varcuum slangen så når jeg prøvet at starte den kunne den ikke og den sprutteede vildt meget

• #6   7. mar 2023 Når du tester gnisten, er der så gnist hver eneste gang, at stemplet bevæger sig?
    Peugeot har indbygget startspærre i CDI'en.
    Det er der nogle, som har problemer med og som derfor skifter den til en uoriginal uden startspærre.
    Dit problem kan være mange steder.

1. Er der gnist hver gang der kommer "svurf" lyd fra cylinderen?
    2. Hvilken farve har gnisten? Er den blå/hvid eller er den orange/hvid
    3. Har du prøvet med et nyt tændrør?
    4. har du gået ALLE ledninger og stik mellem stator/CDI/tændspole/tændrør igennem for tærring og dårlige forbindelser?

Kommentér på:
Gnister kun nogle gange

Annonce