{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Generic Trigger {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der fohandler Generic Trigger her i landet? Og ellers er der nogen der ved hvor man kan købe en lovlig Generic Trigger?

Hvad er nogle lignende knallerter som ikke koster en bondegård?

Tak for hjælpen på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generic Trigger
  • #1   26. feb 2023 De fleste gearmaskiner koster meget, lige meget om de er brugt eller ej.

    Hvis du skal have en billig en brugt, så er Suzuki SMX/RMX et godt bud.

    Fra ny af er det fuldkommen lige meget, der ligger allesammen i samme prisklasse næsten.


  • #2   26. feb 2023 Desværre.

    Der har længe været tørlagt i danmark fordi importørerne lukkede ned for et par år siden, så priserne er ekstremt høje på brugt og alt nyt er væk.

    Du skal være heldig for at få en brugt i god stand og lovlig stand...
    Og for at få den billigt skal du være ekstremt heldig.

    Vil sige hold øje med guloggratis og dba og facebook hver dag og hav pengene klar hvis du vil have en til under 15000 kroner.
    OG kryds fingre og tæer og bed til knallertguderne.

    Generic trigger... det nærmest du har kunne købe fra ny,, inden for de seneste år er derbi/aprilia euro4. Senda/sx.
    De gik for kun 28000 fra ny af, var ret praktisk indrettet og rimelig budget orienteret, ligesom genericen.
    Men TMP drejede nøglen om i 2018 så det eneste 2t supermoto man har kunne få som euro5 har været Fantic supermotoen.

    Jeg ved ikke lige hvem der importerede dem. Men de var dyre. 35000. Til gengæld er de virkelig også bare mums. Super fed knallert.

    Efterhånmden som efterspørgslen er steget og udbuddet er forsvundet, så er priserne steget meget.

    Brugtmarkedet er absolut der hvor det sner hvis du vil gøre en God handel.

    De er som regel kun afdroslede, og derfor lette at gøre lovlige igen.
    Af og til fås de brugt i lovlig stand.
    Jeg fik min Honda HM for 12,5 og min aprilia factory for 19. Den ene købt i 18 den anden købt i 19.
    Priserne ligger nok 20-40% højere idag, for tilsvarende stand.

    Husk at 90% af annoncerne til salg er gamle, fordi ingen vil købe dem til den pris de står til i den stand de er....

    De gode handler til gode priser ser du ikke medmindre du leder, fordi de bliver revet væk inden for et par dage.


Kommentér på:
Generic Trigger

Annonce