{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Christian D
Christian D
Tilmeldt:
9. mar 2022
Emner: 1 Svar: 2

Oliepumpe problem {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har en jog r som giver alt for meget olie... Efter 5 kicks har den fyldt næsten hele cylinder kittet op med olie og så er det ikke muligt at træde på kickstarteren mere... Den har tømt min olietank på omkring 30 kiks uden tændrør i...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliepumpe problem
  • #1   22. feb 2023 øhhe hvordan det så meget olie kan der ikkekomme igennem den lille slange som sidder på karburator nå men skift olie pumpe så men jeg sys det er lige så slemt at du har en åben studs ind i indsugning

  • #2   22. feb 2023 Det er totalt umuligt.
    Det kan umuligt være olie.
    Det lyder mere som om at du har en defekt svømmer, så der pisder benzin ned i din motor, men det betyder så bare at overløbet på din karburator ikke virker.
    Antaget at den har et overløb.


  • #4   23. feb 2023 Hov, stop stop....
    Du skal slet ikke bruge oliepumpe til så stor en karburator og til så stor en cylinder.
    Oliepumpen er bygget til at give olie der svaret til 50 ccm og til en 12mm karburator.
    Du er gået 40 % op i cylinderstørrelse og 200 % op i areal på karburatoren.


  • Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    mar 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #5   23. feb 2023 @Scootertechguy Det er kun 50 cc std med 17,5 polini.... Det hele er helt nyt og har førhen kørt med oliepumpe på 17,5 og 50 cc

  • #6   23. feb 2023 #5
    Så er den fin nok.
    Jeg har selv kørt med en tilsvarende opsætning og oliepumpe og kørt mange tusinde km.


  • Christian D
    Christian D Tilmeldt:
    mar 2022

    Emner: 1 Svar: 2
    #8   24. feb 2023 Jeg ved ikke hvad der er galt..... men nu kan den fucking oliepumpe ikke give en skid


Kommentér på:
Oliepumpe problem

Annonce