{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Lakering/male SELV :).. hvordan ? :) {{forumTopicSubject}}

hey.. har tænkt at male min scooter selv.. har fundet ud af hvordan.. tænkte bar på hvordan jeg malede blokken ... noget der kan gå galdt med at spray male den ?? og ha ska jeg bruge ?? skal man være forsigtig ?? tænkte på hvis der sætte sig maling "søer" fast eller sådan.. og er det nemt at skille en scooter ad.. sådan at hele motoren er af, og jeg har stellet at male ? :).. fordi er ikke SÅ God med scooter.. vil male skjolde.. men de skal jo bar tages af.. og så ville jeg gerne male steel / blok / motor.. og HVAD er motoren må jeg / må jeg IKKE male ???

på forhånd tak gutter...

p.s. ... det er en hot 50.:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering/male SELV :).. hvordan ? :)
  • #1   26. jun 2005 køb dig en anden scooter...

• #2   26. jun 2005 Til speedline wannabe:
    Køb dig et liv, nar.

• #3   26. jun 2005 Køb noget zink spray og noget alm grunder (hvis det ikker er sort eller anden mørk farve)..
    rens først blokken for det værste snavs også bagefter tager du og renser den med rensebenzin.
    Du kan så lsibe lidt over det hele med sandpapir (korn 120-200 alt efter hvor meget det er) også når det er gjordt renser du den lige med en fugtig klud for at fjerne støvet også med en klud med celulose fortynder også maler du med zinksprayne (pga den er meget varmefast og binder utroligt godt og fylder noget hvis der er små revner) og når det er tørt (tørrer PÆNT hurtigt) så maler du med grunderen for at det bliver smame farve også når det er tørt lakere den :-)...

Kommentér på:
Lakering/male SELV :).. hvordan ? :)

Annonce