{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Christian V
Christian V
Tilmeldt:
3. jan 2023
Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38

Jagtet flere gange {{forumTopicSubject}}

Hej SG, nu har jeg lige et spørgsmål.

Nu køre jeg tun indtil jeg får nok penge til en dagli maskine, men lige pt køre jeg ture med drengene på landeveje og sårn noet. Vi er stukket af nu 3 gange på denne måned.

Mit spørgsmål lyder om de giver større bøde/straf hvis de tager en på et tidspunk når man har stukket af flere gange eller gælder det kun for når man blir stoppet?
Ps. Vi køre på før nr plade loven.

Gidder ik dumsmarte kommentare om at vi ska køre lovligt eller ikke stikke af.

Tak på forhånd??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jagtet flere gange
  • #1   25. jan 2023 nej det gør det ikke

  • #2   25. jan 2023 Teknisk set jo hvis de ved det er dig med 100% sikkerhed. Fx ved at se på en nr plade eller evt stelnummer. Det kan de dog ikke. Du kan heller ikke blive anklaget for at stikke af bare fordi du (for eksempel) kører på en grå hot og de har haft en grå hpt stikke af fra dem

  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #3   25. jan 2023 Okay tak for svar gutter smiley det nemlig ik nemt når jeg bruger den til at køre i skole ogs og ved de mere på vagt for hver gang vi stikker af, men jeg må bare håbe jeg når at få købt en lovlig før jeg blir snuppet smiley

  • #4   25. jan 2023 hvis de kan genkende dig så får dy også for flugt x antal gange

    Så hvis du er en af dem der køre med hjelm cover, så tag det af

    Min lillebror køre med hjelm cover som ligner en kanin, han stak af 2 gange og blev snuppet 3 gang, den ene gang han stak af var det fra en video bil og grundet ens scooter og samme hjelmcover fik han også for flugt fra politiet

    Men husk, if you can do the crime you can take the time


  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #6   25. jan 2023 Er helt indforstået med konsekvensen og første gang jeg blir stoppet blir det lovligt men indtil da ka jeg vel hyg mig men har intet cover, bruger kun skimaske som er sort under hjelmen så det lægger man nok ik mærke til men ja smiley

    (If im in the game i deserve the shame)


  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #7   25. jan 2023 Dan, det har du ret i, det skrammer meget med de regler der er kommet, ka husk da jeg kørte da jeg var 14 uden hjelm med tunet 4hakker. Og fik bar afvide jeg skulle trække. Nu er det som en leg for politiet, blev jagtet idag og kørte langs landevej sammen med nogle kammersugar, og så slukkede de bar al lys helt og forsvandt. De elsker det. Jeg tar ik chancen, jeg kør bar af h- til og jeg skal tænk 5 minutter frem i tiden og vide hvor jeg køre og holde tungen i munden. Men tiderne er jo ændret sig så tar man chancen ska man ogs vide hvad man træder ind i, det bar trist jeg har set så mange komfi kneiter blive snuppet ulovligt efter kort tid da de ikke er klar over risikoen er så stram, de får første advarsel fra starten før de overhovedet ved hvorn man piller i motoren. Men ja man må tage det som det er blevet. Ænden kør til eller stop og tag lorten smiley

  • #9   25. jan 2023 som vi gjorde for 10 år siden, ser du blink, vrid øret og vink

  • #11   25. jan 2023 #7 politiet er begyndt og stramme op. Jeg blev kørt ned af dem for ca 2 måneder siden. Jeg kørte i byen uden hjelm da de så mig. De tænder deres blink og jeg gasser op(ligger på ca 50kmt). 2 sekunder senere forsøger de og køre ind i mig. Jeg når og dreje så jeg ungår dem. Forsøger med at stikke af efter det, men så rammer de mig til sidst.

    Har lavet en klage osv og har stor set fået at vide, at de gerne må det fordi jeg forsøger og stikke af.

    Har selv stukket af mange gang, men de er begyndt og stramme op. Begynder du og køre væk, så stopper de dig også.

    Har også haft en ven som er for nyligt blevet stoppet alvorligt på hans lovlige. Panserne kommer kørende bag fra og kører oppe på cykelstigen lige foran knallerten og bremser. Heldivis havde min ven spejle så han var klar til at bremse. Sov han lidt, så ville han havde kørt i deres bil. Og nej blinkene blev aldrig tændt. Så pas på når du stikker af. Køre væk på små cykelstiger osv hurtigt. Ved ikke hvordan det er hos dig, men her hos mig(omkring ringsted/haslev) er de helt sindsyge


  • #12   25. jan 2023 de har strammet meget op i forhold til for 10 år siden, det lige før de ikke gad jagte en hvis man kørte 100+ dengang

  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #13   25. jan 2023 Bor nær Hjørring, her tager de ikke risiko hvis man køre uden hjelm, har en ven der kun køre uden hjelm selv om han ved at det kan gå galt men hans køre 125 så hvis der er politi og han har hjelm på så køre de ham ned men hvis man ik har tør de ikke heromkring. Men ja det så true, alt er blevet værre. Jeg er ikke bange for politiet de gør jo det de skat og jeg respektere det når jeg er i “spillet” de gør deres del jeg gør min, deres job er at fange mig og for mit vedkomme er mit job at stikke af. Der er altid konsekvenser men det går sku nedadbakke nudags med de regler. Sys ik man ska have taget sin knallert efter 2. Gang det synd, men det jo sårn de vil have det så man må jo lege med skæbnen hvis man vil køre lidt drengrøv, det bar synd at så mange folk ser så meget ned på tuning, for nogen som mig selvom jeg er amatør så det en hobby, jeg elsker det jeg laver og det er det jeg gør hver dag næsten, hvis ik jeg kan pille knallert ender jeg med at gøre noget andet dumt og det ved jeg med sikkerhed, knallert er bare min hobby og jeg er sku ogs ligeglad om folk kan li det eller ej, det er noget jeg brænder for så jeg gør det… smiley

  • #14   25. jan 2023 gør som mig og køre ræs, der er både Baneræs og sprint, har 2 maskiner begge vold tunet også har jeg 1 til hverdag min med pillede begrænsninger
    Det er ret trist at bruge 10/15k Også miste det fordi man lige skal ned efter en kebabmix
    så føles det også vildere til sprint haha


  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #15   25. jan 2023 Det rigtigt men er blot en kneit, så jeg stopper først med tun når jeg får den advarsel, og den får jeg først når jeg blir taget. Så indtil da skraber jeg sammen til lovlig og så når jeg får en lovlig så har jeg min jog som ska tunes amok til at køre landeveje som er lukket da jeg bor på landet smiley

  • #17   25. jan 2023 Jeg bor også ude på landet ven
    du skal huske når du køre tun, din værste fjende er naboen der syntes du larmer

    Jeg har en rute på små 10 km jeg plejer at bruge til at test køre min setup på, en ældre vej med relativt dårlig asfalt som ikke engang findes på gps'erne mere

    netop fordi dy er en ung Knejt, så skal der bare nogle hk på svinet, køres noget baghjul og brænde dæk af på ugentlig basis, Kommer de blå så får du testet dine køreegenskaber xD


  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #18   25. jan 2023 #16 jeg kan heller ik forstå det med 130kmt uden hjelm, jeg køre altid med hjelm men bare med 70 i timen og vesir op så kommer der vandfald ud af øjenene, men kan jo ogs forstå at man er bange for at blive påkørt.

    #16
    #17
    Jeg er blot kneit men jeg hader sku larmende knallerter, in at det er træls at høre på når mine venner køre men jeg gidder sku ik køre hver dag og høre på den larm. Derfor elsker jeg mit gg det larmer overhovedet ikke og det er jeg en del tilfreds med, men ja når det er sagt så elsker jeg baghjul, har stadig ik helt lært det men derfor ska den ha noget smæk i optræk, jeg vil bar heller ik køre 100 i timen. Jeg kan godt forstå folk ser ned på den pga larmen men det går jo entlig bare ud over alle, fordi ser de en knallert de sys ser for hurtig ud så ska de da ogs lige gør noget ved det. Jeg respektere folk der ik vil have larmen og køre selv med meget lidt larm men kan jo forstå når jeg kommer kørende med gutterne som køre med c16 og 21 med 100kmt med sjatgas det jo ik fedt. Men ja man er ung en gang og det får man aldrig tilbage så om der er risiko så der nogle som os kneiter der er ligeglad og bare er ude på at hygge os og måske blære os lidt med baghjul osv smiley


  • #19   25. jan 2023 gi den gas knægt!

    men tror nu stadig ræs er noget for dig og dine makkere, så kan maskinerne få nogle tæsk og man bli'r ikke straffet smiley


  • Christian V
    Christian V Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 13 Emner: 5 Svar: 38
    #20   25. jan 2023 #19
    Det ska jeg gøre!

    Har ogs køre cross før men ræs er bare ik lige muligt økonomisk set smiley


  • #21   25. jan 2023 i Taastrup hvor jeg er fra der er lokal politiet begyndt at give op. Vi er blevet jagtet utallige gange og vi aldrig blevetr snuppet. Så selvom jeg kommer kørende med 90 plus så kører de ikke efter mig længere. Dengang jeg gik i folkeskole der kom de forbi for at skabe `"trykhed i området" og snakke med de unge der fik jeg snakket med en lokal betjent om tunet knallerter og fik så afvide så længe vi kører ordenligt og ikke skaber utrykhed på stierne så ville de ikke gøre noget ved det. Det helt vanvittigt at de gøre så meget for at fange folk i andre byer.

  • #22   25. jan 2023 #21

    uanset hvad så passer de bare deres arbejde, fuldstændig ligesom en tømre eller en buschauffør,


    At vi i DK så har nogle voldsomt åndssvage love ang knallert som de er nød til at håndhæve er noget andet
    Er sikker på 90% af dem har haft en tunet maxi eller fs1'r, Nogle steder har de bare ikke andet at lave eller der er for mange sure naboer så de er nød til at gå efter knallerter
    andre steder har de for travlt med rigtig kriminalitet og lader derfor knallerter slippe igennem
    de holder sikkert ved teknisk skole ind i mellem og måler knallerter smiley


  • #23   26. jan 2023 Jeg kan love dig for at de tit er holder ved tekniske skole. Nu går jeg selv på Roskilde tekniske skole og der er de sku. De er der både for modificeret biler og knallerter og ikke mindst narko. De har seriøst narko hunde med for at gå igennem hele skole og alle værksteder for at snuse til alles tasker og visitere mange. Det er også nogle dage hvor de holder med et rulle felt ved p pladsen og tager alle knallerter på en række. Totalt pinligt.

  • #24   26. jan 2023 og derfor parkere man ik ved teknisk
    Men igen de gør deres arbejde smiley


  • #25   26. jan 2023 #16 jeg hader også og køre uden hjelm. Men havde lige skiftet dyse og skulle se om den kørte bedre. Så var det sent og jeg gad ikke og hemte hjelmen, så tækte at en tur rundt lige ud på vejen ikke ville skade, især fordi det er ud i siden af ringsted. Altså der hvor man kun kører ind hvis man bor der

  • #27   26. jan 2023 Bøden for at stikke af bliver lynhurtigt meget meget større.
    Det sker fordi at du helt sikkert bryder rigtigt mange regler for at komme væk.
    Du ryger også nemt ud i en konfiskering af knallerten, da det ( ifølge dem ) nemt ender i vandvidskørsel.

    De penge du bruger på tun til din scooter, dem kan du bruge på en billig/lovlig 4 takter.
    Så skal du aldrig stikke af igen og kan bare grine lidt af dem, når de stopper dig.


  • #29   26. jan 2023 Svarer det ikke til at køre på striben.
    I en billig kedelig økopotte med 3cylindre... og kun accelerere til 50..
    Men stadig line op ved siden af de andre og være til gene for alle, bare så man ka "få lov" at """være med""" smiley

    Tror sku mere det er en selv der bliver grint af så.
    Inklusiv fra evt betjente der spilder tid på at stoppe en, eller prøver at få en til at stikke de andre ved at true dig med bøder for bagateller såsom ikke at have holdt så langt til højre som muligt eller køre op på fortorvet og stoppe knallerten (knallertkørsel på fortorv er forbudt. Også selvom det kun er 10cm med forhjulet)

    Er personlig blevet jagtet på en 45 knallert med nummerplade, flere gange, og så endt med at blive taget på den knallert af en civil.

    De konfiskerede nummerpladen da den var afmeldt og ikke var forsikret. Og tog pladen med på stationen.

    Men hørte alligevel aldrig noget for de andre gange hvor jeg havde kørt over for rødt og vist dem min langefinger og kørt i cirkler om dem og kørt mod ensretningen og på fortorv osv.
    Selvom det var med samme nummerplade på samme knallert.

    Man ka selvfølgelig være uheldig.
    Men som regel så er man golden hvis man er gone


Kommentér på:
Jagtet flere gange

Annonce