{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Ruller {{forumTopicSubject}}

Hej med jer jeg har en helt almindelig Honda sfx 45 knallert med Skive i men ville helst ikke have en Skive mere i for at begrænse den mere for at køre lovlig for at den tager for mange omdrejninger der sidder 7.5 gram ruller i nu hvis jeg tager 7.0 gram ruller i kan det så sætte farten lidt ned eller skal jeg tage 6.5 ruller søger helst svar på det med ruller da jeg har forstået at hvis man går ned i ruller er bedre optræk mindre topfart og modsat hvis man putter nogen tungere i

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ruller
  • #1   26. dec 2022 sådan fungerer det tilsvære ikke så du skal have skive i men du kan jo slippe gassen fordi den burde køre 45 med halv gas

  • #2   26. dec 2022 Jeg har Skive i og det gjorde den ikke helt lovlig og hvis jeg sætter en Skive mere i syntes jeg den får alt for mange omdrejninger og syntes bare jeg havde forstået at letter ruller gav mindre topfart

  • #3   26. dec 2022 sådan har det aldrig været med mindre at du har meget hård trykfjeder i og det har du ikke og det skal du ikke have men overvej at begrænse udstødning i stedet

  • #4   26. dec 2022 Sæt en CDI på fra en 30 kmt.
    Jeg mindes at den begrænser den til 7.500 eller 8.000 rpm.

    Så kan du tilpasse ringen til at få den ned i fart.
    De gamle 30 kmt, de kørte 75 kmt uden ring og med skiftet bagplade.
    Når man så også skiftede CDI'en, så kunne man få den op på 85 kmt.


Kommentér på:
Ruller

Annonce