{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.245 visninger | Oprettet:

Fra sjælland til fyn/jylland på knallert/scooter {{forumTopicSubject}}

Hej alle

jeg havde tænkt mig at tage en tur på knallert fra sjælland over til fyn eller jylland men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal transportere min knallert. Kan man køre over storebælts broen med den?

jeg har også hørt noget om en storebælts bus der skulle kunne transportere knallerter mc'er osv men syntes ikke at kunne finde noget om den nogen steder

nogen råd?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra sjælland til fyn/jylland på knallert/scooter
  • #1   15. dec 2022 sejler færgen ikke stadig

• #2   15. dec 2022 Du må ikke køre over broen fra korsør på knallert. Men du kan godt køre over broen fra nakskoven. Havde nemlig selv undersøgt det. Ellers skal den på en trailer eller ligende for at køre over broen fra korsør.

Den der færge kører ikke længere så vidt jeg kunne finde. Hvis man skal over er det enten i køretøj eller med toget

• #3   15. dec 2022 der går vist en færge fra Århus til Sjælland

• #4   15. dec 2022 Man ka vist sejle fra tårs til spodsbjerg. For 133 kroner hver vej.

Jeg har taget sjællands odde århus færgen en enkelt gang jeg sku fra vejle til kbh på knallert, men ska man til fyn er det måske nemmere at køre ned over lolland så man slipper for århus til fredercia turen.

Det tog mig ca 8 timer at køre fra vejle til købehavn på tunet knallert med ca 60km/t i gennemsnit.
    Gal det var en lang tur

• #6   16. dec 2022 #5 du glemmer vidst at han skal køre igennem lolland hvis han kun kører på knallert. Der er en del kilometer mere der

• #7   16. dec 2022 det er jo lige meget når man er på tur

• #8   16. dec 2022 Som sædvanlig bliver du hidsig over din egen uvidenhed smiley
    Hvis du nu nogensinde havde kørt langt på knallert så ville du vide man ikke kører fra vejle til københavn uden mange pauser.

Det tog 8 timer...

Når jeg kørte... så kørte jeg 60 i snit

70-75 på landevejene... topfart var 80 men så skriger den.
    Langsommere i byerne.
    Færgen går kun 1 gang i timen...

Kørte ca kl 15. Færgen kl 19. Kbh kl 23

Men det er da godt du stadig ka række fingeren op når du ikke forstår hvad der bliver sagt. Det er den eneste måde at blive klogere på.
    Få stillet alle de dumme spørgsmål.
    Køb en orangebillet og hæv 20000 kr og sæt en hel dag af til at tage toget til jylland og satse på at lå færgen i århus kl 19 smiley

Hvis du kører 25 kmt i snit så tager det nok 4-5 timer mere at køre de cirka 300 km der er hvis du kører de 60.... og dermed ikke tager den korteste vej hele vejen aht politi...

Det ku du ha tænkt dig til hvis du ikke havde været så rundt på gulvet over at jeg ku finde på at argumentere for at lægge 40'000 i en knallert
    Mange damer vil nok være helt enig med dig smiley

Dit problem er du er totalt bedøvende ligeglad med trådstarteres spørgsmål.
    Komplet fløjtende i din egen verden.
    Du ser bare mit navn og så får du tunnelsyn.

Hvis du nu havde tænkt over trådstarters spørgsmål og hvad relevans mit svar har til det. Så havde du nok fattet hva jeg skrev første gang som de fleste andre.

Jeg skrev farten fordi ja som jeg har skrevet allerede.
    Tingen ska virkelig skæres ud i pap for dig så beklager jeg gentager mig selv lidt men det er din egen fejl.
    Hvis så du ikke var sådan en premenstruel hunkat at høre på så var der noget andet.
    Det gør 100 gange mere ondt på dig end det gør på mig at du er så bitter smiley

Men som altid er der en upside.
    Nu er der ikke meget overladt til læserens fantasi mere, og det er nok bedst når det er et forum for yngre mennesker.

Selvom jeg må sige altså hvis man ikke tænker mere over en tur fra kbh til århus end gennemsnitsfart = kmt og så regner med det bare er det... så render man ind i mange andre problemer indenam overhoved kommer dertil at det går galt uanset hvor stort jeg bøjer det i neon og udpecificerer detaljer så læseren ikke behøver tænke sig om overhoved

• #11   16. dec 2022 Hohohoooo smiley

Kommentér på:
Fra sjælland til fyn/jylland på knallert/scooter

Annonce