{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

Vil politiet gøre noget ved det?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft byttet min hebo titan udst. til en techno night hawk, + 250kr.
Jeg fik at vide at udst. havde kørt 87km. og jeg så 2 billeder af den, og man kunne tydligt se at den så ud som ny, uden ridser osv...
Men da jeg så modtager udstingen, så har den en mega ridse på lyddæmperen, og så kunneman se at den var blevet malet... inde under malingen kunneman se at der var fyldt med rust, og ved ophænget var der slet ikk blevet malet, så der var det jo tydeligt at se rusten, og så vidste jeg jo med det samme at den ikk kun havde kørt 87km. men jeg prøvede bare for sjovt at pille den chrome dæmper af, for at se hvordan uldet så ud inden i... uldet var kul sort, og smuldrede væk, da jeg pillede dæmperen af...

Min hebo udst. havde kun kørt ca. 200km. og så meget pæn ud, men havde en lille bule på forrøret...
Jeg skrev så til ham jeg havde byttet med, og vi aftalte så at han ville overføre 200kr. ekstra til min konto.. og det gik jeg så med til.. Men nu er probelemet at han ikk vil overføre de sidste 200kr...
Så jeg ville høre om politiet overhovedet vil hjælpe, hvis man ringer og snakker med dem??
Nogen der ved om de vil??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil politiet gøre noget ved det??
Kommentér på:
Vil politiet gøre noget ved det??

Annonce