{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
188 visninger | Oprettet:

Tænding jog r {{forumTopicSubject}}

Hej, var ude og køre i dag på min jog. Og så har jeg haft et problem i noget tid med den har ''pruttet'' og troede det var dyse, men det har jeg så fundet ud af det ikke er. Nå, men lige pludselig da jeg kørte slukkede mit langlys af sig selv også tog den bare ved. Og da jeg så tog mit normale lys på, pruttede den igen. Så problemet er vel nok noget med min tænding. Håber i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænding jog r
  • #1   17. nov 2022 Der går en tyk ledning mellem minuspolen på batteriet og din startermotor.
    Skift ledningen i dens fulde længe.

    Det er er her at dit problem ligger.

    Når dit lys er tændt, så belaster du den stelledning og den har det tydeligvis ikke godt.

    Du bør lave ledningen selv, i minimum 4 mm² uden en samling på midten.
    Den originale har sandsynligvis en samling og det er nok denne samling der er dårlig.


  • #2   17. nov 2022 Ved ikke hvordan jeg skal lave ledningen selv.. kan man købe dem? Kan ikke rigtig finde ud af det elektronik

  • #3   17. nov 2022 #2
    Så må du få hjælp af en der kan lave det for dig.

    Der er ingen her der kan fortælle dig hvordan du skal gøre det, for du har helt sikkert ikke værktøjet til at presse sko på ledningen.

    Måske kan du løse det med loddetin og en krympemuffe.


  • #4   23. nov 2022 Tommy. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Er du 100% sikker på det er det som er galt? Har ikke nogen som kan hjælpe mig tror jeg

  • #5   23. nov 2022 #4
    Selvfølgelig er jeg ikke sikker.

    Lav dette forsøg.
    Sæt en løs ledning fast på minus på batteriet og træk ledningen ned til motoren, på noget metal uden maling.

    Hvad sker der så.


Kommentér på:
Tænding jog r

Annonce