{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
175 visninger | Oprettet:

Rasmus  J
Rasmus J
Tilmeldt:
29. jun 2022
Følgere: 63 Emner: 23 Svar: 21

Ved ikke om dyse passer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har bestilt 70cc NC Sport cylinder og har standard kabu men ved ikke om 90 dyse er for lidt
Opsætning
Stag. 6 clutch med gul tryk orange trim
Gg udstødning multi vario 5.7 g
Alt andet standard


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke om dyse passer
  • #1   12. nov 2022 hva maskine er det?
    jeg brugte dyse 95 på min dr big med 47mm stylepro og GG på 12mm karebu smiley
    tommelfinger regl er 10 numre op ved 70cc istedet for 50cc hvis man spørg mig smiley


  • #2   12. nov 2022 tjek tændrør

  • #3   13. nov 2022 90 lyder fint.
    NC laver generelt ikke cylindre der yder ret meget.


  • #4   13. nov 2022 Tommy må jeg spørge dig om noget ?
    endelig ikke misforstå mig smiley

    Men er der en side som du bruger når du tjekker ydelse på diverse cylindre ? har nemlig lagt mærke til du ramte spot on med mit cylinder på de 9500 omdrejninger smiley


  • #5   13. nov 2022 #4
    Nej.
    Det meste er enten erfaring eller for mange år herinde med andres erfaringer.

    Det højeste jeg selv har været oppe på i bedste ydelse, var 10.200 rpm, på en Aprilia Sonic med 47,6mm Italy Racing skod cylinder med chippet nicasil, fladt stempel og rundt topstykke, samt std karburator og Tecnigas Next udstødning.
    Den kørte skide godt. Længe leve omdrejningstæller. Bedste værktøj til indregulering af ruller osv.

    Mine bedste "skills" lå i at få mest muligt ud af færrest mulige penge.
    Og så har jeg bare begået en milliard fejl, da jeg skruede på scooter før ScooterGalleri kom til og før man kunne finde oplysninger, vejledninger og hjælp på nettet.

    Youtube er dine absolut bedste ven, hvis du vil lære en masse om scootere.
    Bare husk de kritiske briller, for der er fandme mange som kun laver videoer med halvdårlig info for at få views.


    Jeg ved ikke om du ved det, men jeg har selv en YT kanal.
    https://www.youtube.com/channel/UCox8FQm_UcT-RtPbesmA7ow

    Jeg har også en god stak rå videoer liggende, som jeg ikke har fået redigeret endnu, som skal ind på kanalen.
    Der hvor at de fleste fucker deres maskiner op, det er når de skal pille ved ledningerne.
    Jeg samlede mit første ledningsnet på en Yamaha FS1 DX 4 gear, for en ven, da jeg var 16 år. Han var den eneste i området, som havde en omdrejningstæller, som virkede og som ikke var brændt af.

    Du kan starte med ham her.
    https://www.youtube.com/c/49ccscoot
    Han har en masse gode videoer, men nogle af dem skal du være lidt kritisk med, for det er også Try n Error.
    Nogle af de indstillinger, som han laver på vario i hans første videoer er lidt gætværk, hvor han ikke rigtig ved hvad han snakker om.

    Der er også nogle på russisk, hvor man må gætte sig til hvad der bliver sagt, men videoerne siger det meste.
    Den ene gut sætter en vario fra en Yamaha på en Honda, med lidt tilpasning med en vinkelsliber.


  • #6   13. nov 2022 Du for Nice Tommy, Gir et follow smiley

Kommentér på:
Ved ikke om dyse passer

Annonce