{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamasaki Ym50-10
  • #1   9. nov 2022 de fåes ikke ny mere hold øje med brugt markede div steder

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

Emner: 2 Svar: 17
    #2   9. nov 2022 jeg kenner kun dba og guld og gratis er der flere steder?

• #3   9. nov 2022 vi har her også er der mange på facebook

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#4   9. nov 2022 ok tak. skyteam little monster er det en knallert til born eller ogsa til voksen? fordi den sees lidt sma ude ( har kun seet billede)

• #5   9. nov 2022 det går jo an på hvordan du er bygget den er for lille til min sys jeg

• #6   9. nov 2022 men den er ca på størrelse med en grom der er mange videoer af voksene som køre på en grom forde den får som 125cc mc

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#8   9. nov 2022 kan men fa en fra tyskland til danmark? og hvor meget vil det koste med import/skat?

• #9   10. nov 2022 spørg en forhandler af yamasaki og hør dem eller undersøg lidt hvad det koster

• #10   10. nov 2022 30/25km knallerter kan importeres ret billigt.
    Det er besværligt. Men ikke super dyrt.
    Tjek blocket.se for at se i sverige og mobile.de for at se tysk brugtmarked.

Facebook er klart det sted de sælges mest.

Skyteam little monster er forholdsvis stor af en lille knallert at være.
    Du ska ikke være meget over 180, men jaaa altså de er lidt nasty smiley

Du burde ku finde en yamasaki eller en af de der hanway mc knallerter i løbet af vinteren

Msp har dem stadig fra ny dog kun som 45.
    Men de har solgt dem som 30ere i en periode for et par år siden
    https://www.msp-tuning.dk/scooter-30-45/agm-caferacer-3969.html

Hanway
    Agm
    Kinesisk barn mange navne smiley

Du ka sagtens finde dem i dk brugt.
    Problemet er de bliver solgt på under en uge, så du dka ha pengene klar og slå til når den rette kommer til salg

profilbillede
  • piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#11   10. nov 2022 tak jeg vil kigge pa de to hjemmesiden , og det er den her jeg soger efter.

profilbillede
  • piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#12   10. nov 2022 jeg har fundet et reiju rs2 med 12000km pa , hvad er en godt pris til at bud for den?
    og hvad skal jeg kigge efter hvornar jeg kober sa noget?

og den er 2takt med 6gear men yamasaki er 4takt 4 gear? byteder det noget??

• #13   10. nov 2022 Du ka se videoer med dem på youtube

Mere power i 2takt

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#14   10. nov 2022 ok sa 2takt er bedre , men hvordan har en 30 knallert 6 gear? skal men skifte gear hver 5km ?? eller hvordan virker det?

• #15   10. nov 2022 2t 4t er en smags sag vil du ikke tune den så 4t

4 gear skifter du ved ca hver 8-10kmt 6 gear 5-7 kmt så ja du kommer til at skifte gear mange gange

• #16   10. nov 2022 De fleste 6gears er begrænset til 3gear som lovlig 30 knallert.

Men enkelte har 6 gear lovligt.

2takt er kun bedre end 4takt hvis du vil ha så meget power som muligt.
    4takt er bedre til bykørsel og bedre offroad og bedre til stunt.
    Men det er en smagssag

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#17   10. nov 2022 ah ok so en reiju rs2 er begreaneset til 3gear fordi det er en 30 knallert (den har 6gear)?

• #18   10. nov 2022 Har lige googlet og ser ikke ud som om rieju rs2 som 30 knallert kom lovligt er med 3gear.

Så er det bare 6-7 kmt pr gear...

90% af de gear knallerter du finder på brugtmarkedet er tunet. Så har enten 4 eller 6 gear.

Men de kan gøres lovlige igen rimelig billigt.
    Dog kræver det mekanisk snilde, eller mange penge at få en mekaniker til.

De fleste nyere knallerter kommer enten med 4trins gearkasser eller 6trins begrænset til 3

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#19   15. nov 2022 hvornar jeg kober en knallert hvad skal jeg kigge pa og hvordan virker det med de papir? skal jeg tag nog med eller kopier noget hjemmefra?

• #20   15. nov 2022 Hvis knallerten du ska købe har nummerplade, så skal man ha nemid med og logge ind på motorstyrelsen? Tror jeg det hedder.

Derinde ska man omregistrere knallerten

Det ka være en god ide at ha 2 kopi af såkaldt slutsedler med, så man ka skrive en hurtig kontrakt med underskrift på handlen. En til sælger og en til køber.
    F.eks. dem speedline har lavet https://speedline.dk/slutseddel-til-kobsalg-af-knallert

Man ska Tjekke det samme på maskinen som når man køber brugt motorcykel.
    Der er en del gode videoer på youtube og sådan om at købe brugte mc.
    https://youtu.be/rUr84oZQv-g

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#21   15. nov 2022 hvad hvis den ikke har en nummerplade fordi den er for loven?

sa jeg har fundet en knallert og har sporget hvor mange km den har kort sa har han/hende sagt det er kun 100-150 km pa den nye cylinder. ?? det er ikke det sammen som km maler er det?

• #22   15. nov 2022 Km På cylinderen betyder kun km på cylinderen

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#23   16. nov 2022 ok tak, er 13xxx meget for et gear scooter? og er der noget ting jeg skal hold oje med hvornar den har kort sa meget?

• #24   16. nov 2022 Du skal holde øje med alt på en gearmaskine smiley

13000 er billigt. Har helt sikkert nogen mangler

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#25   16. nov 2022 ah jeg har glemt at skrive det var 13xxx km stand pa knallert

• #26   16. nov 2022 Det er ikke nødvendigvis ret langt.
    Kun de første 3 service overstået.
    Men hvordan er den blevet passet og behandlet i hvor mange år... Det er vigtigere.
    Han har lige monteret ny cylinder.... Så den gamle har han ødelagt?
    Eller købte han den ødelagt?
    Hvorfor sætter han ny cylinder på og så kun kører et par hundrede km inden den sælges.
    Har han ødelagt gevind og ridset alt da han monterede ny cylinder, eller er den monteret hos mekaniker med kvittering.
    Osv osv osv osv smiley

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#27   21. nov 2022 sa min ven har kobt en rieju rs2 matrix saelger har sagt han skal brug benzin 95 men en af hans venner siger han kan ogsa bruge benzin 100 det er bedre? er det ok hvad hans ven siger eller bar bullsh...

• #28   21. nov 2022 Man ka godt bruge 95

Der er bare en masse bioethanol i 95 idag for det meste, og det er noget lort.
    Derfor mange er gået over til 100.

Jeg tanker selv kun benz med lavt indhold af ethanol eller helst intet ethanol, når jeg hælder det på min gearmaskine.

Hverdagsknallerten ka få hva som helst, men sports maskiner giver jeg noget der ikke suger fugten ud af luften og blander det i benzinen når det får lov at stå et par uger eller måneder.

Det er probelemet med 95.
    Det trækker vandet ud af luftens fugt og giver problemer på mange maskiner.
    Og ethanol er et problem for nogen materialer som er på knallerter og gamle mc så undgå det hvis det ikke er std grej

• piet G
    piet G Tilmeldt:
    nov 2022

#29   22. nov 2022 ok sa han skal bare brug 100 pa hans rieju fra 2012. mange tak for info

Kommentér på:
Yamasaki Ym50-10

Annonce