{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Sandblæsning hjælp?! {{forumTopicSubject}}

Hej derude
Har været ved prøve sand blæse idag men gik alllt for langtsomt og virkede til den havde svært vil gå igennem de lag hvor der ikke rust under. Tager det bare lang tid? Eller skal vi prøve fjerne de yderste lag med noget sandpapir på en vinkel sliber eller noget i den stil what to do?

På billedet kan man se det den fjernet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sandblæsning hjælp?!
  • #1   5. okt 2022 du bruger nok en for lille kompressor

• #2   5. okt 2022 Tror det hovedet der ikke kunne gøre det godt nok det en halv billig løsning. Hva tænker du? Tænkte prøve den fra thansen da kompressor burde være stor nok

profilbillede
  • #4   5. okt 2022 Billede af kompressorer

profilbillede
  • #5   5. okt 2022 du har slet slet ikke blæs nok på det der til at tage andet ind løst rust og spry maling

• #6   5. okt 2022 Pga kompressor eller pistolen?

• #7   5. okt 2022 mit bud er at din kompressor lever hvad 200L luft i min ved 6bar ? din pistol suger ikke nok sand op så begge dele

• #8   6. okt 2022 Du skal holde pauser.
    Så kan kun brug den når kompressoren holder stille, så at sige.
    For når den holder stille så har du tryk nok.
    Prøv en anden pistol.
    Og ja, det går langsomt.
    Og der er sand overalt, så du bør bygge en form for gardin eller lign, som griber sandet.

• #9   6. okt 2022 For at du kan sandblæse bare nogenlunde fornuftigt skal du op omkring 1000 - 1200liter luft pr min smiley Jeg har selv firma der sandblæser og forsket en del i forskellige systemer og metoder.

plus den pistol du bruger har metal spids den bliver slidt op med det samme du skal køre med keramisk spids.

Og når du køre med et system som selv skal suge sandet så mister du så meget luft på at den skal suge og det kommer i klumper. og nogen gange slet ikke. Når du sandblæser med noget hobby så skal det altid være sådan at slangen bliver fødet, fx af en beholder der hænger på væggen og det så løber ned i slangen.

• #10   6. okt 2022 jeg har en sandblæser kabine. og kompressor levere 650 liter i minuttet. sand valg er også vigtig. samt en vand udskiller skal også på så undgår man klumper i sandet. og helt sikkert en rigtig pistol med Keramik tippe. det køre fremragende. kompressor l/m er klart mest vigtigt! min er en smule for lille men en lille pause med pistol på ca 10-15 sek så kan man køre 2-3 min hvor der er fuld skral på.

hvis du vælger det du har gang i der. det er en lappe løsning. og det vil aldrig gå hurtigt. det virker men det tager langt tid ja.

og sandblæser du det bare på gulvet så der er støv og sand over det hele smiley

Kommentér på:
Sandblæsning hjælp?!

Annonce