{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

2X 2 Fast 4 Race cylle 2X 80ccm=160ccm {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen jeg søger en som vil være med til at lave en meget vild scooter fra bunden af...

Det som jeg har tænkt på er at der skal Dobblt cylender Dobblt Kabu Og Ellers Dobblt som eks Udst...

Det som er meningen er der skal 2X 2 Fast 4 Race Cylendere på den... 2X Yasuni C21 Potte 2X 28mm Kabu. Og elllers bare det vldeste vi nu kan finde... Motoren skal være en Piaggo da man kun kan så 2 fast 4 race Cylenderen til Piaggo motor Og stillet havde jeg tænkt mig skulle være fra en Bw´s NG eller sådan en Bs´s Som den røde fra Heawymotor.com. Men fordi jeg søger en til Hjælp er fordi jeg er sku ikke så god det det med motor og sådan men jeg ved sku hvad der skal til for den bliver fee og vild. Men Målet med den er at få DHS og DSS det vil sige

DHS = Danmarks Hurtigste Scooter
DSS = Danmarks Stærkeste Scooter

Men Alt det kan vi jo snakke om vis du vil være med / i MEn der vil blive brugt mange pange på Projectet... Og til sidst finder vi så ud af hvor meget der er brugt i alt på den og så må vi se om vi kan blive enige om en pris så en af os kan købe den eller om vi skal sælge den eller hvad vi nu gør til den tid? Men vis du er Intra så add mig i MSN min mail er=

zapster123@hotmail.com

Vi tales ved er ikke så tit på ca en gang hver anden dag ca...

Link hvor du kan se med dobblt cylle osv:
http://www.scooter-tuning.ru/texts/49-140cc.htm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2X 2 Fast 4 Race cylle 2X 80ccm=160ccm
Kommentér på:
2X 2 Fast 4 Race cylle 2X 80ccm=160ccm

Annonce