{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
221 visninger | Oprettet:

TNT forlygte på gilera runner? {{forumTopicSubject}}

Davs jeg har lige købt en gilera runner som er blevet styrtet på og derfor er forlygteglasset smadret.. En ny forlygte koster mellem 1000-1400 kr og det er sku ikke noget jeg vil give for at glasset kan blive fikset. Så fandt jeg TNT forlygten - https://speedline.dk/gilera-runner-foer-08-2005-lc/forlygte/forlygte-tnt og tænkte om den kunne monteres på uden alt for meget besvær? Er der nogen der har erfaring med det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TNT forlygte på gilera runner?
  • #1   15. sep 2022 NEEEEEEJ...!!!!!


    Det er samme lyskilder, som man proppede i lofterne i gamle dage.
    De lyser ud til alle sider og blænder alt og alle.
    Der er ingen retning på lyset.

    Det du ser der er KUN tiltænkt til hovedløse stylingsprojekter, på et køretøj som bruges til udstilling.
    Det er IKKE til gadebrug.


  • #2   15. sep 2022 Jeg har en runner std forlygte vis det er

  • #3   15. sep 2022 den passer langt fra

  • #4   16. sep 2022 Okay tak for svarene smiley Daniel J er det en før 2005? Hvis ja vil jeg gerne købe den?

  • #5   17. sep 2022 Den tnt lygte er vist til gear knallerter?
    I så fald kan den knap nok tilpasses runner med udskæring i frontskjold spartelmasse og arbejde på ledningsnettet.

    Den her sku ku monteres uden videre
    https://www.scooter-attack.com/en/product/headlight-quattro-odf-gilera-runner-hussar-black-26570


  • #6   17. sep 2022 #5
    Det er samme type lortelygte.
    Det er lyskilder fra et badeværelse eller et køkken.
    "spots i loftet"


  • #7   18. sep 2022 Eng. Er også klart mest til den model yamaha slider der har en stor reflektor parabol lygte i, fremfor det spot skidt

  • #8   18. sep 2022 #7
    Lygten på en Sym Orbit II er faktisk ret god.
    Det er en åben lygte. Ikke som Hot 50 hvor lyskilden sidder i midten og så skal ud igennem to huller.
    Og så er lygteglasset helt klart og det ligner rigtig meget at det er en H4 35/35 watt lyskilde.

    Stod jeg og skulle vælge mellem en 100 % lovlig Hot 50 fra 2017 eller en 100 % lovlig Sym Orbit II, så havde jeg valgt en Sym.
    Den trækker såååå meget bedre, den larmer mindre, den lyser bedre på vejen, den kører længere på literen og sædekassen er en del større.

    Min Orbit II trækker fuld power op til 30 kmt, hvor den så slæber med og stopper med at trække ved 35 kmt. Uanset vind hældning på vejen.
    Min Hot kører trækker bare skod og den larmer.


  • #9   18. sep 2022 Hehe ja og nu går vi ind i de mørke måneder.

    Pgo hot er god at køre baghjul på.
    Og den er nem at reparere.
    Men så har jeg heller ikke mere positivt at sige om det design smiley
    Benzinøkonomi, manglende lys, manglende afdækning mellem baghjul og motor, ringe komfort, manglende afdækning af stel over baghjul, manglende afdækning af udstødningflanchen fra bundskjold så hele vinteren vælter sand salt og vand bare op på det forrør og cylinder og skruer for fuld gaddadi fra forhjulet
    Affjedringsstoppet på blokken der er af metal og går direkte på stellet giver en del rust i vintermånederne også, igen fordi afdækningen af stål er ikke eksisterende.

    I wouldnt want one


  • #10   18. sep 2022 Hov næ. Der er sku skærm over baghjulet på hot standard.
    Det mindsker jo problemet med det blottede stel og affjedringsstoppet mellem stellet og blokken.
    Ikke at det er udslagsgivende for mig, men skynder mig lige at skrive den rettelse her så ikke 1 fjer bliver til ti høns.
    Det er jo sådan noget der er årsag til vi endte med at 50% af knallerterne i dk er fra fjernøsten.
    Misinformation fra sælgere og anmeldere


Kommentér på:
TNT forlygte på gilera runner?

Annonce