{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
422 visninger | Oprettet:

Marcus S
Marcus S
Tilmeldt:
24. maj 2022
Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15

Hjælp med pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har sådan en pgo hot 50 fra 09 og den er 110% lovlig men ville lige høre om det er ulovligt at slibe sin skive lidt så den køre lidt stærke men stadig inden for loven hastighed min hot render nemlig kun 29-30 kmt kan simpelthen ikke forstå det
Det tæller vel heller ikke som en konstruktivændring vel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med pgo hot 50
  • #1   2. sep 2022 Jo det kan du. Bare hold indenfor de 42 km/t

  • Marcus S
    Marcus S Tilmeldt:
    maj 2022

    Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15
    #2   2. sep 2022 Er du helt sikker på det, er nemlig blevet nakker før og tæller der heller ikke som en "konstruktivændring"

  • #3   2. sep 2022 Ja. Hvis de fx tager den på rullefelt og den stadig er indenfor 42. Hvad vil de så gøre? De tjekker jo ikke skiven og giver dig en bøde for den er slebet ned.

  • Marcus S
    Marcus S Tilmeldt:
    maj 2022

    Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15
    #4   2. sep 2022 Ja men hvis de nu er emsi nok
    Det er trodsalt mit kørekort jeg mister


  • Marcus S
    Marcus S Tilmeldt:
    maj 2022

    Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15
    #5   2. sep 2022 Det kunne jo være at betjenten ville have den på værkstedet for den han syndes den er lidt mistænkelig
    Hvis det var tilfældet skal jeg bare sige til betjenten at jeg vil have et rullefelt ud fordi jeg skal bruge scooteren til arbejdet og alt det der


  • #6   2. sep 2022 Nej ikke første gang, og hvis du frygter den slags så hold dig til at køre 30

  • #7   2. sep 2022 Vil du selv mene at du ændre noget konstruktivt, når du sliber på en skive?

    Må du lave en ændring på din scooter, som ændre farten?
    Må du lave en ændring på din scooter, som ændre optrækket?


  • #8   2. sep 2022 Selvfølgelig er det en konstruktiv ændring og selvfølgelig er det ulovligt.

  • #9   3. sep 2022 #5
    Hvis du insisterer på et rullefelt, så insisterer politiet på en mekanisk gennemgang.
    De ved jo godt hvad de skal lede efter.


  • pas
    pas Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 16 Emner: 4 Svar: 26
    #10   7. sep 2022 Ja som de andre skriver er det ulovligt.

    Hvis politiet mener den er ulovlig, og ikke har eller gider ringe efter et rullefeldt, bliver scooteren taget med på stationen, og bliver rullet når det passer dem. De vil skide på om du skal bruge din scooter dagen efter.
    Det var hvad der skete for min søn. Scooteren stod 4 dage på stationen i Horsens, inden han fik den igen, 38 km/t


  • pas
    pas Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 16 Emner: 4 Svar: 26
    #11   8. sep 2022 Men du kan købe en lille pose med, skiver, mener der er 4-5 stk i forskellige tykkelser. Så behøver du ikke slibe/ ødelægge din originale Skive. Kig forhandler reservedele siderne.

    Men TROR at hvis du holder den under de 42, skal du nok klare den mht dit kørerkørt. smiley


Kommentér på:
Hjælp med pgo hot 50

Annonce