Knallert uden nummerplade stelnummer register? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har en gammel PGO Dr. Big, men er i tvivl om det er en knallert 45 eller lille knallert 30.
Den kan køre 50, men spørgsmålet er så om det er en tunet lille knallert eller stor knallert eftersom jeg kun har kørekort til lille knallert. Jeg har prøvet at slå stelnummeret op på motorregisterets hjemmeside for at finde ud af om det er en lille knallert eller stor knallert, men der er ikke noget resultalt.
Jeg har også tjekket her hvor at det ligner at stelnummeret ikke engang er gyldigt. https://scootergrisen.org/scooterhjemmeside/vinchecker.php
Så er det et falsk stelnummer siden at jeg ikke kan slå det op motorregisterets hjemmeside eller på scootergrisen.org? eller kan det bare være fordi det er en gammel knallert uden nummerplade? og det er derfor jeg ikke kan slå den op fordi den er fra før 2006?
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Hvis den er fra senere end juni 2006, så får du enten resultatet lille knallert eller stor knallert på nummerplade.net.
Er det en 45 knallert fra før juni 2006 så får du også resultat, som fortæller dig at det er en registreringspligtig/ stor knallert.
jul 2022
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1
Så hvis jeg sætter skiverne så den kun kører 30 og ikke 50 så er den helt lovlig ikke?
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Men regn med speedometer viser alt for meget.
Mål topfarten med gps app på tlf
Knallert uden nummerplade stelnummer register?