{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Gearmaskine med crossdæk
  • #1   24. jun 2022 crossdæk er ulovlige på gaden , dog findes der endurodæk der groft sagt er crossdæk der har en gadegodkendelse
    ex dunlop geomax en91
    Mitas og michelin laver også nogle som jeg ikke lige husker navne/numre på

    bare vær klar over at de er tæt på dobbelt så dyre som et crossdæk i samme størrelse


  • #2   25. jun 2022 du vil blive træt af det cross dæk larmer og bremser dårligt på vejen

  • #3   25. jun 2022 Man må gerne køre med knopdæk på vejen.
    Crossdæk kan betyde mange ting afhængig af hvor lidt man ved om emnet smiley
    Dog stiller man ikke det her spørgsmål hvis man ved de helt basale ting om emnet smiley

    Så antager at du ikke ved man kan få aprilia rx 50?
    Ja det er enduro dæk... men det kalder trådstarter dem nok ikke smiley smiley

    En gut i københavn kom engang hen til min rx og ville spørge hvad den hed sådan en slags motorcykel.
    Jeg prøvede en masse ord. Enduro. Offroader. Knoldhopper. Aprilia. Crossknallert... Først da jeg sagde allroader var han sådan. Aha. Og ku så gå hjem og google...
    Han mente åbenbart det hedder en allroader.

    Du må køre med alle vejgodkendte dæk.

    Kam anbefale chevron mønstrede knopdæk til asfalt.

    De rumler ikke som de dæk med ternet mønster og firkantede knopper gør. De skovler så ikke mudder ligeså godt heller men...

    Tjek maxxis c6006. Eller m6006. Ka ik huske præcis hva de hedder. Dem jeg har på min rx


Kommentér på:
Gearmaskine med crossdæk

Annonce