{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Alexander  C
Alexander C
Tilmeldt:
23. okt 2021
Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 33

Yamasaki dele {{forumTopicSubject}}

Står og overvejer at købe en yamasaki ym50 10 men kan ikke finde nogen steder som sælger reservedele til den. Nogen som ved hvor man kan købe det henne eller bliver man nødt til at køre på værksted for at få skiftet/lavet noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamasaki dele
  • #1   21. jun 2022 motor dele har dax-shoppen også til forfremme mener jeg resten må du finde brugt eller på ebay jeg kender ikke nogen steder som sælger skjolde eller andre stel dele til dem

  • #2   22. jun 2022 Okay tak ?? vil du mene det er det værd at bytte en rieju rs2 Matrix fra 08 til en yamasaki ym50-10 er fra 18. Min rieju har ikke de pæneste skjolde og har svært ved at starte pga indstilling i karbu og har en utæt lydpotte

  • #3   22. jun 2022 det er helt op til dig

  • #4   22. jun 2022 Brug din penge på en rieju for den anden skal os nok lave problemer og koste dig mindst lige så mange penge. Samt er din rieju over 14 år gammel og holder en pris bedre end en der 4 smiley

  • #5   23. jun 2022 Har allerede en rieju fra 08 som jeg ville bytte da min rieju har ledningsnettet været klippet i og har en del skader i skjolde. Så tænker da jeg kommer til at "tjene" på at bytte den til en yamasaki ym50-10 re model fra 18 som kun har kørt 3200 og ikke har nogen fejl udover småskader på skjolde

  • #6   23. jun 2022 det gør du ikke det er en Kina cykel

  • #7   23. jun 2022 Shit man kan høre du 15 år og tænker i sekundet. Din rieju er fra 2008 og godt smadret som du selv beskriver det men kan bytte den til en køreklar yamasaki fra 2018 som du kan tjene penge på? Den yamasaki er ik en skid værd og hvis du læser hvad jeg skriver så invitere dine penge i den rieju. De har holdt prisen helt siden dengang jeg havde scooter...

Kommentér på:
Yamasaki dele

Annonce