{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Marcus S
Marcus S
Tilmeldt:
24. maj 2022
Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15

Hjælp til min puch maxi k karburator {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en puch maxi k med denne opsætning 70cc cylinder MK2 badsnake udstødning og 19.5mm karburator dengang jeg købt havde den 21mm dellorto karburator på men så sprang choker i den så den er ikke til gode mere så fik jeg smidt en 19.5mm dellorto på men den hakker og sprutter extremt meget jeg kan ikke komme op i fart den kørte ca 70 før nu køre den kun 40 maxs
Skal lige siges at den kørte som en drøm før og jeg har kigget efter en men kan simpelthen ikke finde nogle karburator til den fordi jeg er ikke sikker på om den kan køre med et stort power filter jeg har en Bette power filter på nu smid endelig bare nogle forslag.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til min puch maxi k karburator
  • #1   20. jun 2022 Måske for stor dyse? Hvordan hakker den? Tager det som om den ikke kommer oppe i omdrejninger og lyder som en 4 takter

  • Marcus S
    Marcus S Tilmeldt:
    maj 2022

    Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15
    #2   21. jun 2022 Altså den hakker og sprutter sådan meget voldsomt så man kan mærke det i hele knallerten ikke 4takter men anderledes og det skulle meget gerne være en rigtig dyse fordi tændrør har en mørke-lys brun farve

  • Marcus S
    Marcus S Tilmeldt:
    maj 2022

    Følger: 5 Emner: 7 Svar: 15
    #3   21. jun 2022 Den vil gerne op i omdrejninger hvis jeg leger lidt med gassen og når jeg kørte med choker så vil den gerne lidt op i fart og så dør den ud efter 2-3 sekunder med den i bund og når jeg så slipper så kan den ikke træk på nogen som helst måde og så slukker den selv og jeg kan ikke starte den i nogle minutter

Kommentér på:
Hjælp til min puch maxi k karburator

Annonce