{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Salg af MC > SG {{forumTopicSubject}}

Heej SG

Inden jeg vil oprette en annonce vil jeg høre om jer som måske er lidt mere erfarende her inde, ang vis man gerne vil sælge en af de der Scooter/motorcykler typer, i dette tilfælde en Honda nsc vision 110cc! Og fordi jeg også vil tilføje jeg gerne vil bla bytte den til en scooter! Tænker også vis heldet skal være med mig hvad det angår, så er chancerne her inde støre ind fx på motorcykelgalleri! Men igen regler er regler så hvad vil i mene, er det cool nok jeg laver sådan en annonce her inde eller er det strid imod regler osv! Gider for det første ikke spilde min tid men lave annonce osv og vil slet ikke blive frozen vis det vil være grundlag nok!

Tak på forhånd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af MC > SG
  • #1   27. apr 2022 Nu er jeg ikke admin eller noget her ind, men JEG ville at en mc knallert skulle sælges ind under mc. Men kan ikke se noget grund til at ikke sælge på scooter galeri. Det er jo en scooter efterhånden.

• #2   27. apr 2022 Ja præcis det nemlig også det jeg tænker! Den går jo under en mc men når man ser på den tænker man sgu da ikke det er en mc og den ville også bare ligne en lille pis spand samlinget med de andre mc'er vis jeg ligger den ind på motercykelgalleri! Hehe! Men ved du hvad, tak for hjælpen og så prøver jeg sgu bare lykken, vis admin er utilfreds må annoncen jo bare fjernes igen smiley

God dag!

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #3   27. apr 2022 scooter er scooter... der er ingen regler her inde for antal CC 50CC kan jo også både være 30'er og 45'er. Og mener også selv at have set en pgo dr. big her inde til salg i 110cc version .. så " go on " sælg du bare løs.

• #4   27. apr 2022 Perfekt! Har også lige oprettet annoncen smiley

Kan det passe du mener en T-rex? Fordi så tror jeg også at jeg har set den hehe

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #5   27. apr 2022 #4 T-Rex og Dr.Big er helt samme knallert. bare 30 og 45'er version , og nu sælges T-rex alligevel som 30'er der ud over har de P3, Tr3, Trx . som alle er samme scooter igen .. bare i 3 hjul model. men de er alle en PGO Dr. Big M2 motor og sammel stel og skjolde. smiley

• #6   27. apr 2022 Da jeg for mange år siden hade en dr Big var det 30'er modellen og t-rex var 45'er modellen og så var der også den 3hjulet som også var 30'er model men der er så åbenbart sket nogen ændringer siden hen haha

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #7   27. apr 2022 MC hører ikke til i marked herinde, hvilket der også står i reglerne. smiley

• #8   27. apr 2022 Nå for dælen! Hade jeg ikke lige set

• #9   27. apr 2022 Reject

Tak for privatbeskeden! Nu ved jeg det til næste gang smiley

• #11   27. apr 2022 Dem der i sin tid oprettede gallerierne, de gjorde det hen mod afslutningen af en pubcrawl.

Derefter solgte de det til bazoom, og sidenhen har det været en administratorforladt pengemaskine.

derfor må scootere ikke sælges eller oprettes på scootergalleri, hvis deres stelnummer har det forkerte tegn i enden.
    Det er udelukkende fordi dem der skrev reglerne engang var nogen spritstive pubcrawlere.

Men ja det er reglerne, dog kan du oprette en annonce på scootergalleri som en købsannonce eller bytte annonce

Den kan du oprette med din 110cc scooter som annoncebillede, og skrive i overskriften at du ønsker at bytte denne scoooter til en scooter.
    Du kan så skrive at du også gerne tager imod penge for den.

Folk skriver laver også gerne "vurder min maskine" forumtråde som en snyde metode til at få sin salgs annonce på forsiden et par timer...
    Sååå.

Personlig havde jeg ikke spurgt, bare oprettet annoncerne.
    Det er til fordel for scootergalleri.
    Det genererer mere trafik for bazoom.
    det er til gavn for brugerne herinde og for miljøet som helhed.

Er det forbudt og tilmed intolerabelt, så må man jo fjerne annoncen igen og bare leve med at scootergalleris regler er ligeså geniale som cirkus christansborgs knallertregler

• #12   27. apr 2022 Jeg vidste faktisk ikke engang at der var skrevet regler på sg. Hvor kan man finde dem?

• Reject ™
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

#13   27. apr 2022 https://www.scootergalleri.dk/regler

Samme regler der blev accepteret dengang bruger blev oprettet, eller dvs stort set, der er ændret lidt hist og her med tiden kan jeg se.

• Reject ™
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

#14   27. apr 2022 #10.

Det er ikke et problem at det er en 110cc, men derimod at registreringsattesten siger motorcykel.

Placering af emner i Galleriet på Scooter og Motorcykel
    Crossere, Quadbikes, ATV'er med 150cc og derover samt trikes, henvises til MotorcykelGalleri.dk. Ligeledes hvis betegnelsen på registreringsattesten er "Motorcykel".
    Crossere, Quadbikes og ATV'er, der er mindre end 150cc, kan oprettes på ScooterGalleri.dk.

• #15   28. apr 2022 Det er ok, det er jo reglerne og ka man ikke lide lugten i bageriet... smiley Jeg synes det er nemt at indordne sig og værdsætter selvfølgelig sg for det det trods alt beriger os med.

Men synes også det er tosset at crossere, quads og trikes hører hjemme på scootergalleri, og scootere hører hjemme på motorcykelgalleri fordi reglerne i danmark er åndssvage. Det ku være fed med et rendyrket scooter galleri. Alt fra pocket scooter til 800cc gilera.
    Men det er jo i nationens natur ment som et "knallert"galleri mere end et scoooter galleri.
    Jeg har forståelse for hvorfor dilemmaet opstår.
    Jeg synes bare elefanten i lokalet er værd at forstå smiley håber det giver mening

Kommentér på:
Salg af MC > SG

Annonce