{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krumtap
  • #1   8. apr 2022 det er en top performance og de fås både 10-12 mm kryspind så du må måle dig frem eller købe en af hver

  • Elez I
    Elez I Tilmeldt:
    mar 2022

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #2   8. apr 2022 Tak for svaret

  • #3   9. apr 2022 det kan enlig også være drracing det er samme kvalitet begge ganske fin kvalitet

  • #4   9. apr 2022 Den krumtap du viser du på billedet … det er af Mærket
    “ Top Racing - Evolution “
    Mange forveksler det med Top performances , hvilket også er forståeligt nok da de fleste reservedele fra Top performances også passer direkte på og i TOP Racing produkterne.
    Men så vidt jeg forstår fremstilles top Racing produkter på samme fabrik som Top performances, ( kan tage fejl ) men nok om det ?.. men som sagt svaret til dit spørgmål er
    At det er “ Top Racing “ krumtap som du har i din scooter , og det er en fin tap , den er ikke bygget til de helt vilde setups men den kan uden tvil sagtens holde til selv de stærkeste 70cc Sports cylinder ….


  • Elez I
    Elez I Tilmeldt:
    mar 2022

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #5   9. apr 2022 Jeg overvejede en malossi sport 19mm karburator c9 eller en gg udstødning jeg forstår ik helt det med de siger man fræse hvis man skal have en 70cmm gjorde mig lidt forvirret må jeg indrømme hvis man skifter kobling så skal det begge 107mm både kobling og klokke skal remskiver også skiftes

  • Elez I
    Elez I Tilmeldt:
    mar 2022

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #6   9. apr 2022 Det med nåleleje gjorde mig lidt forvirret os med målene jeg har målt den til 12mm men er der andre steder man skal måle fordi der er 3 mål når man kigger på nye lad os sige malossi sport 12ø det jeg skal kigge på 12ø er det kun til lin krumtap eller som #1 sagde køb en 10ø og 12ø

  • #7   9. apr 2022 https://speedline.dk/motor-dele/krumtap-top-racing-standard-s-tr-6030027

    Den jeg linker til har jeg haft på en Aprilia Rally 45 kmt, med Euro Cilindro 48mm, Polini Funky og 19mm dellorto, samt polini 14/41 sekundær.
    Den blev brugt til gadekørsel, så det var nogle lange ture med fuld gas, ude på landevejene.
    Det er dog 20 år siden nu.

    Du kan se logoet her.


  • Elez I
    Elez I Tilmeldt:
    mar 2022

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 11
    #8   9. apr 2022 Den ligner meget den samme jeg har på #7
    Skal have ny cylinder og karburator overvejde os kobling da klodserne er lidt flækket skal man fyre nye remskiver på eller kan man bruge de samme overvejer malossi delta clutch
    Skal man fræse sin blok hvis man skal have 70cmm på malossi sport eller skal man have fat i et mod cylinder er lidt forvirret over dette har ikke rodet med knallert i mange år den har stået i kælderen over 10år krumptap virker stadige frisk det bare der mangle nåleleje har målt den til 12mm men er det så simpel at putte 12ø på den nye cylinder eller skal man til at måle andre steder på plejstangen
    Hvis i have nogle gode setup send gerne hva i vil vælge jeg tænker
    Malossi sport 70cmm
    Malossi kobling ved ikke hva for en
    Gearing har jeg skildt ad kan læse det en polini jeg skiftede til i son tid mere ved jeg ikke vario ser god ud ved ikke om jeg skifter den
    Karburator 19mm dell'orto har 2 læggende selv tar nogle billeder og lægger dem ind har en top performance nardo replica skiter den os


  • #9   9. apr 2022 https://www.youtube.com/channel/UCox8FQm_UcT-RtPbesmA7ow

    Delte Clutch er mega nice.
    Her er der lidt du kan se på, omkring det er indstille vario, kobling osv.


Kommentér på:
Krumtap

Annonce