Pakning erstatning? {{forumTopicSubject}}
Hej sg, har en hot med en voca sabotage udstødning. Har lagt mærke til, at pakningen mellem lyddæmperen og udstødningen(se billede) er blevet pisse utæt, samt andre steder på lyddæmperen. Har fikset resten af lyddæmperen, men mangler lige en pakning til lyddæmperen. Hvor kan man få fat i den? Eller er der en som kender en hjemme fusk metode til at lave en pakning? Har et par brugte membran pakninger og et par cylinder bundpakninger. Måske kan de bruges? Den behøver ikke og være 100% tæt, men nok til at det hjælper. Tak for hjælpen!
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
dec 2006
Følger: 91 Følgere: 139 Scootere: 4 Emner: 242 Svar: 2.960
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 2 Svar: 13
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
Og flasken er bare pynt
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
jun 2019
Følger: 12 Følgere: 784 Scootere: 1 Emner: 136 Svar: 5.544
Pakning erstatning?