2.596 visninger
|
Oprettet:
Kabinescooter Bach Tria {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Har næsten lige købt en kabine scooter Bach Tria 01 30km
Men den har tit svært ved at køre 30 det virker som om den begrænser i farten. Der er ikke noget galt med batterier det er chekket.
Er der nogen der ved hvordan man kan få farten hævet på den så den rent faktisk kan køre de mindst 30 km.
Den er fra 2019 og har kørt knap 900km.
og er elektrisk
Og self. med oliefyr, man skal jo ikke fryse.
Nogen der kan hjælpe.
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Bach tria giver ingen resultater uden for dk, og vi er et af verdens mindste markeder. Så hjælpem fra spørg publikum er minimal.
Der skulle gerne stå et kinesisk prodcent navn på et klistermærke et sted i den. F.eks. tiozao zhongneng motorcycle co.
Derfra bliver det nemmere at finde et internationalt navn, og derved fremsøge informationer.
Umiddelbart tænker jeg det er en 25kmt maskine (langt større marked i eu)
Og hvis jeg kender kommunist køretøjer ret, så kører de ikke mere end de må uden betragtelige ændringer
dec 2021
Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
okt 2019
Følgere: 1 Svar: 38
Min City Elf viser 29km/t på speedometeret, men ifølge gps kører den 27 km/t. Så min er en 25'r
okt 2019
Den hedder Bach Tria
https://kabinescooter.dk/3-hjulet-lille-knallert-25km-t-154/sponsor-kampagne-bach-tria-lille-knallert-2-personer-limited-edition-kun-50-stk-p61
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Gammel vin, nye flasker.
Tjekkede lige alibaba og det er vist en EEC
Motocr hedder i virkeligheden tiozhao zhongneng.
At mester rheinhardt så får printet en stak klistermærker og sat på, det ændrer ikke på hvad maskinen hedder på dåbsattesten.
At den er dansk-patenteret "design" betyder bare at de har rettighederne til at forhandle dem i dk.
Motocr skriver løgnagtigt på deres hjemmeside at znen knallerterne er deres helt egne designs og særligt indrettet til det danske klima.
Men det er løgn
Amlad cykler var i Kontant for nøjagtig samme nummer.
Dansk designede cykler produceret i danmark.
Det var lodret løgn, og de ændrede deres hjemmeside efter tv afsløringerne af deres lager hvor de færdigsamlede de kinesiske cykler ud af papæskerne.
Eneste danske design på skraldet var de klistermærker de fik sat på.
Bach tria er helt sikkert samme kat i sæk fidus
Ellers havde den nok ikke lignet en alibaba.com cabinscooter til 2-3000$ på en prik, haft samme interiør og specifikationer fælge hjul osv.
Men fair nok.
Hvis man vil have en kabine scooter på el, så køberan jo det man kan få.
Og man kan stortset ikke finde andet for tiden.
Det er jo hvad det er. Bare man ikke tror man betaler for noget man ikke betaler for. Det er jo synd
okt 2019
Du har ret i at navnene som køretøjerne har i Dkk ikke er det navn de er bygget/samlet under. Min kabinescooter Hedder jo Anaig City Elf og er fra England ifølge de papirer jeg har set. Men tjekker man efter, ja så den samlet i Kina
Kabinescooter Bach Tria