{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.596 visninger | Oprettet:

Kabinescooter Bach Tria {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Har næsten lige købt en kabine scooter Bach Tria 01 30km
Men den har tit svært ved at køre 30 det virker som om den begrænser i farten. Der er ikke noget galt med batterier det er chekket.
Er der nogen der ved hvordan man kan få farten hævet på den så den rent faktisk kan køre de mindst 30 km.
Den er fra 2019 og har kørt knap 900km.
og er elektrisk smiley smiley Og self. med oliefyr, man skal jo ikke fryse.
Nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabinescooter Bach Tria
  • #1   15. feb 2022 Det ville hjælpe på research hvis man fandt ud af hvad den faktisk hedder.
    Bach tria giver ingen resultater uden for dk, og vi er et af verdens mindste markeder. Så hjælpem fra spørg publikum er minimal.
    Der skulle gerne stå et kinesisk prodcent navn på et klistermærke et sted i den. F.eks. tiozao zhongneng motorcycle co.
    Derfra bliver det nemmere at finde et internationalt navn, og derved fremsøge informationer.

Umiddelbart tænker jeg det er en 25kmt maskine (langt større marked i eu)
    Og hvis jeg kender kommunist køretøjer ret, så kører de ikke mere end de må uden betragtelige ændringer

• ZenMonkey
    ZenMonkey Tilmeldt:
    dec 2021

Følgere: 89 Emner: 27 Svar: 164
    #2   16. feb 2022 nogle kabine scooer sidder der en knap enten under sædet, eller under styret. som regel ud mod fronten. hvis den har det man kalder 2 gear. hvis den ikke har det så er de 25-30 km/t nok alt den kan.

• Johnnie P
    Johnnie P Tilmeldt:
    okt 2019

Følgere: 1 Svar: 38
    #3   16. feb 2022 De fleste kabinescootere på det danske marked kører henholdsvis 25 og 40 km/t (45'r udgaven). Der er nogle undtagelser såsom dem Thansen sælger der siges at kunne køre 30 ægte km/t. Ved ikke med 45'rn, om den kører 45.

Min City Elf viser 29km/t på speedometeret, men ifølge gps kører den 27 km/t. Så min er en 25'r smiley City Elf har taget navneforandring (ny importør) og hedder nu MotoCR smiley

• Johnnie P
    Johnnie P Tilmeldt:
    okt 2019

• #6   16. feb 2022 #4 den hedder kun det sælger navn i danmark.
    Gammel vin, nye flasker.

Tjekkede lige alibaba og det er vist en EEC

Motocr hedder i virkeligheden tiozhao zhongneng.
    At mester rheinhardt så får printet en stak klistermærker og sat på, det ændrer ikke på hvad maskinen hedder på dåbsattesten.

At den er dansk-patenteret "design" betyder bare at de har rettighederne til at forhandle dem i dk.
    Motocr skriver løgnagtigt på deres hjemmeside at znen knallerterne er deres helt egne designs og særligt indrettet til det danske klima.
    Men det er løgn

Amlad cykler var i Kontant for nøjagtig samme nummer.
    Dansk designede cykler produceret i danmark.
    Det var lodret løgn, og de ændrede deres hjemmeside efter tv afsløringerne af deres lager hvor de færdigsamlede de kinesiske cykler ud af papæskerne.

Eneste danske design på skraldet var de klistermærker de fik sat på.

Bach tria er helt sikkert samme kat i sæk fidus
    Ellers havde den nok ikke lignet en alibaba.com cabinscooter til 2-3000$ på en prik, haft samme interiør og specifikationer fælge hjul osv.

Men fair nok.
    Hvis man vil have en kabine scooter på el, så køberan jo det man kan få.
    Og man kan stortset ikke finde andet for tiden.
    Det er jo hvad det er. Bare man ikke tror man betaler for noget man ikke betaler for. Det er jo synd

• Johnnie P
    Johnnie P Tilmeldt:
    okt 2019

#7   17. feb 2022 #6

Du har ret i at navnene som køretøjerne har i Dkk ikke er det navn de er bygget/samlet under. Min kabinescooter Hedder jo Anaig City Elf og er fra England ifølge de papirer jeg har set. Men tjekker man efter, ja så den samlet i Kina smiley

Kommentér på:
Kabinescooter Bach Tria

Annonce