{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

Sille  M
Sille M
Tilmeldt:
14. mar 2021
Emner: 3 Svar: 2

Hjælp gearmaskine kan ikke køre i regnvejr {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg har en Aprilia sx 50, som har fået lavet nogle småting som begrænsninger fjernet og sportsudstødning.
Har bare de sidste 2 gange haft det problem at den ikke vil køre når det regner, det er som om teknikken er ved at gå ud hele tiden, og den hakker konstant, som om den ikke kan holde sig selv i gang
Når den så går ud, kan jeg indimellem starte den igen efter et par minutter, hvorefter den gør det samme

SKER KUN NÅR DEN ER VÅD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp gearmaskine kan ikke køre i regnvejr
  • #1   9. feb 2022 Højest sandsynligt et tændingsproblem.
    Gjorde den det ikke før den blev afbegrænset?


  • #2   9. feb 2022 Der er nok noget galt med tændrørhætten.

  • Sille  M
    Sille M Tilmeldt:
    mar 2021

    Emner: 3 Svar: 2
    #3   9. feb 2022 Kristoffer P: Den har stort set altid været afbegrænset. Den er heller ikke begyndt med det efter den har været skilt af, men det er noget der er kommet ud af det blå

  • #4   10. feb 2022 Et nyt tændrør er altid en god ide, og så er det ellers bare igang med at udmåle stator og tændspole.
    Tjek også at tændrørshætten ikke er våd/fugtig indvendig.


  • Sille  M
    Sille M Tilmeldt:
    mar 2021

    Emner: 3 Svar: 2
    #5   10. feb 2022 Tændrørshætten er ikke våd indvendig. Og stator er skiftet for cirka 500 km siden. Og tændrøret for godt og vel 50 km siden

  • #6   10. feb 2022 Hvis tændrøret er skiftet inden for de sidste 50km, så er der pillet ved det for nylig smiley

    Har den fået det problem her efter den har fået skiftet tændrør?
    i så fald er det højst sandsynlig noget dernede der lige skal samles igen rigtigt. Evt sprøjt silikone eller sådan elektrisk stik spray i hætten for at sikre den holder tørt. Det er det mest oplagte. Det ville jeg lige tjekke som det første


Kommentér på:
Hjælp gearmaskine kan ikke køre i regnvejr

Annonce