{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Hjæællp,please {{forumTopicSubject}}

Hej venner.
Da jeg ikke er super god til de 4 takte med kæde og ventiler søger jeg en der mod betaling ( max 1000 kr ) der kan skifte kit på min kymco super 8 4t der ellers er i super god stand, men intet lyd fra motoren, der er skiftet, total variator, starterdrev, ny starter, nye vacumslanger, ny kaburator standart, starterrelæ og bexinslanger benzinfilter, luftfilter, tændrør og tændrørshætte, plus strømfordeler, motor og kabler/stik rengjort, nyt batteri på 8.6wat, cdien er tjekket, ja alt er tjekket, variatoren køre fint men det er en ringe trøst, der er ingen gnist på tændrøret så tror det er motoren der skal have ny cylinder stempel og topstykke, så jeg håber virkeligt at der er en der gider hjælpe for den betyder ret meget for mig, jeg indkøber delene men det skal helst være på fyn eller vejle,fredericia altså 3 kantsområdet, jeg krydser finger for at det lykkedes, den har aldrig kørt ulovligt hvad kit angår, der er el-starter kikstater virker ikke med delene er købt så håber at nå at få det lavet.
Al henveldels via 71776600 Benny


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæællp,please
Kommentér på:
Hjæællp,please

Annonce