Peugeot speedfighter 2 ( 45 kmt ) trækker meget dårligt {{forumTopicSubject}}
Hej.
Har en peugeot speedfighter 2 ( 45 kmt )
Står original .
Kørt 14,000 km
Mit problem er at den er begyndt at trække meget dårligt , som om den ikke vil tage ved i kobling.
Den tar fint gas. Ned af bakke kommer den nemt op på 52 kmt
Men ved den mindste stigning , falder farten meget hurtigt helt ned til 20 kmt. Gassen falder ikke meget.
I den seneste tid er der skiftet kobling og rem, stor fjeder i kobling er ikke skiftet.
Der er sat ny tændrør på.
Har haft variator adskilt , ikke noget specielt at se , syntes måske pladen som glider frem og tilbage kørte lidt stram , skal rullerne vende på en bestemt måde ?
apr 2021
Emner: 1 Svar: 1
Peugeot speedfighter 2 ( 45 kmt ) trækker meget dårligt