{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
242 visninger | Oprettet:

Min pgo pmx sport fra 16 har svært ved at tage omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Der er mangel på Trækkraft, omdrejningerne har det ikke så godt... når den når "toppen" er det næsten som om, at den bliver kvalt, den er helt standard...

ALT RENSET OG CHECKET, det vil sige karburator, membran, dyser, tragten osv, dog ikke udstødning. Nye ruller og cylinderkit


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min pgo pmx sport fra 16 har svært ved at tage omdrejninger
  • #1   25. nov 2021 hvordan renser du karburator hvordan ser dit tændrør ud hvordan ser gnisten ud

  • #2   25. nov 2021 Jeg er ikke den store scootermekaniker, men min far har roddet en del med, så han renset karburator.. Han Sagde at den egentligt så fin ud, det samme gjorde bundkarret..

    Der er kommet nyt tændrør og det gnister fint.
    Min far tænker at udstødning måske er stoppet til, kan det være en mulighed?


  • #3   25. nov 2021 så den måde jeg tror han har renset karburator på er at tømme bundkar og puste i dysser der er meget mere i en karburator ind det men ja det kan nemt være udstødning men det nemt testes start den og lad den stå i tomgang så mærker du på udstødnings gassen det skal komme ud puf puf puf kommer det konstant ud i en stråle betyder det at der er tryk i udstødning og det skal der ikke være

  • #4   25. nov 2021 Du har nok en fejl på tændingen.

Kommentér på:
Min pgo pmx sport fra 16 har svært ved at tage omdrejninger

Annonce