{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Cagiva City 50 {{forumTopicSubject}}

Vil høre om nogen ved om der er cylindere fra andre scooter der måske også passer direkte over på en Cagiva City 50? Da jeg kan forstå på det hele at dele generelt til denne model er ret svære at få fat i!

Kunne også være interesseret at hvide hvor parts/skjolde kunne skaffes måske?

Og hvad for en moter er det, ud over den er lodret af hvad jeg kan se?

Jeg syntes nemlig at jeg har googlet en del inden opslaget, men måske i kan hjælpe

Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cagiva City 50
  • Simon H
    Simon H Online Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.025
    #1   16. nov 2021 ebay kan du finde alt.
    men der står vel et motornummer et sted, du kan smide in i google?

• #2   16. nov 2021 Ja hade godt tjekket det men håbede på der var andre steder men tak smiley

Vis jeg finder motor nr hvad tænker du så jeg kan bruge det til ang mine spørsmål?

• Simon H
    Simon H Online Tilmeldt:
    sep 2018

#3   17. nov 2021 Hvad det er for en motor

• #4   17. nov 2021 Mig bekendt kan man ikke tyde det ud fra det da der jo bare står bukstaver samt tal, er det fordi man slår det op på nogen hjemmesider eller hvordan? Måske dumt spørsmål smiley

• Simon H
    Simon H Online Tilmeldt:
    sep 2018

#5   17. nov 2021 Motornummeret angiver hvilken motor der er tale om smiley Model, type, årgang.
    Det er ikke unikt som et stelnummer hvis det er det du mener smiley

• #6   17. nov 2021 Nej jeg mener hvordan man kan tyde det ud fra en der måske ikke er så erfaren med scooter modeller, så hvidt jeg ved, så står der jo ikke helt præcise bukstaver osv som når man slår et stel nr op, fx på en Yamaha jog blok står der jo også bare er par bukstaver og tal men ud fra det vis man ikke ved det i forvejen så ved man jo heller ikke hvad model motor den kommer fra, så tænkte om der var måske et sted på nettet man kunne slå motor nummeret op eller noget i den dur så jeg måske kunne finde ud af noget info ud fra motor nr? Ret lang forklaring men håber du er med nu på hvad jeg mener smiley

• #7   18. nov 2021 Har du er svar til det Simon ?

Kommentér på:
Cagiva City 50

Annonce