{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårligt optræk og topfart på hot 50
  • #1   13. okt 2021 optræket med skive i kan jeg godt forklare det er fordi den sjovt nok ikke geare højere op i hvor den nu gør ligesom på din cykkel hvor du tåger den af i 2 gear der er du sjovt nok hurtigere oppe i fart ind i 1 gear men du har nok samlet det forkert da du fjernet skiven igen men hvorfor sætte den i for at fjerne den igen

  • #2   13. okt 2021 Der var politi razzia så ville gøre den lovlig men den har ingen optræk hverken med skive eller uden

  • #3   13. okt 2021 tror du har samlet noget forkert

  • #4   13. okt 2021 Har gjort det mange gange jeg ved godt hvordan man gør

  • #5   13. okt 2021 oki så kan du også finde fejlen da det er der inde dit problem er da det eneste du har ændret ved jeg lyder som en nar men prøver at hjælpe

  • #7   13. okt 2021 Jeg ved bare jeg ikke har samlet det forkert da jeg godt ved hvordan man gør. Det betyder dog ikke jeg er ekspert på knallert og ved hvad problemet er. Jeg kan ikke helt forstå hvad der er galt med det jeg skrev da jeg bare svarede at jeg ikke har samlet det forkert så vi alle sammen ved at det ikke er det der er problemet. Problemet opstod også først et stykke tid efter jeg satte skiven i så jeg tror hvis jeg havde samlet det forkert ville problemet have været opstået med det samme.

  • #10   13. okt 2021 nej okay det kan jeg godt se men det var efter jeg satte skiven i og kørte en okay lang tur på den at den begyndte at få et dårligt optræk. undskyld forvirringen. men gør det overhovedet nogen forskel om det er lige efter skiven eller lidt tid efter uanset hvad så har den fået lav topfart og dårligt optræk efter jeg puttede skiven i. jeg kan simpelthen ikke se hvorfor vi skal sidde og diskutere det her når jeg bare et kommet her lige så stille og rolig for at prøve at få noget hjælp.

    Tror du det kunne have noget med variator at gøre?


  • #12   14. okt 2021 Jeg skriver præcis det jeg ved og jeg ved ikke helt præcis hvornår den fik dårligt optræk

  • #14   15. okt 2021 Jeg satte mig op på min knallert efter jeg satte skiven i og kørte. Efter noget tid begyndte den at få dårligt optræk af hvad jeg tænker er en okay lang tur. Det vil sige at jeg sjovt nok har ingen idé om hvor langt jeg kørte så det ville være svært at sige præcis hvor langt det var. Og når jeg skrev efter skiven så mener jeg det var efter jeg satte skiven i hvilket det jo også var og jeg mener ikke at det var lige præcis sekundet efter. Jeg føler ikke jeg har givet nogen forkerte informationer men du måske har misforstået noget.

  • #16   19. okt 2021 Altså jeg har tjekkede mit cylinder og stempel som ser fint ud og renset min kabu. Mit luftfilter ser også fint ud og har tjekkede om den køre helt ud på vario og det gør den. Jeg har også skiftede rullerne. mit el sidder også rigtigt. Jeg har også skiftet mit tændrør. Alt ser fint ud. Kan sagtens se at det kan være svært at hjælpe når jeg ikke skriver alting.

  • #20   20. okt 2021 cylinder og stempel har kun gået omkring 1000 km så tænker det er fint har også nogen billeder.

    Hvordan tjekker man om bremsen ikke slipper?


    profilbillede
  • #21   20. okt 2021

    profilbillede
  • #23   20. okt 2021 Kan ikke lige tjekke det med bremser nu da jeg ikke er hjemme men hvad kan man gøre ved problemet med stemplet så og skal jeg have nyt?

  • #25   20. okt 2021 Jeg ved ikke hvor meget olie den for da den for olie igennem oileblander.

    kan man tjekke det?

    Men det med den får for meget olie
    gør det virkelig at den for dårligt optræk og kun køre 40 med pillet skive?



  • #27   21. okt 2021 Bruger fuldsyntetisk 2 taks olie til en std opsætning undtagen sportudstødning. og bruger et B7HS NGK tændrør.

  • #29   24. okt 2021 Mine bremser hænger ikke eller det tror jeg i hvertfald ikke da mine hjul kan dreje frit rundt uden nogen problemer.

Kommentér på:
Dårligt optræk og topfart på hot 50

Annonce