{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
365 visninger | Oprettet:

Johnny M
Johnny M
Tilmeldt:
10. okt 2021
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Hot vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Har en hot 50 der ikke vil starte, den hakkede da jeg kørte og efter jeg selv havde slukket den ville den ikke starte...den får gnist og benzin. Nogle der har prøvet det samme eller ved hvad det er?


Kommentarer på:  Hot vil ikke starte
  • #1   10. okt 2021 Komp?

  • #2   10. okt 2021 Som #1 skriver, kompression!
    Men har du ikke noget at måle med ville jeg nok snuppe cylinderen af og kigge til det og stemplet samtidigt.... Den skal ikke hakke i det ud af ingenting, lyder som noget der river (stempel og cylinder)


  • Johnny M
    Johnny M Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   11. okt 2021 Jeg er rimelig sikker på at den for kompression, der kommer i hvertfald luft ud af udstødningen.

  • #4   11. okt 2021 Det gjorde min søns scooter det samme. Men den startede ad helved til og stempel var revet. Nyt på og den startede som betalt for det

  • #5   11. okt 2021 Hvis den får benzin og luft og har komprision og gnist nå det være tændings punktet der er forkert prøv at tjekke noten det var problemet med min

  • Johnny M
    Johnny M Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   11. okt 2021 Min kammerat forslog at det var membranen der var noget galt med...

  • Johnny M
    Johnny M Tilmeldt:
    okt 2021

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   12. okt 2021 Der sidder not i, den får benzin, god gnist og kompression...hvad kan der være?!?!

  • #8   12. okt 2021 Som jeg skrev i #4 men nok ikke så tydeligt kan jeg se.
    Min søns scooter var der også kompression på... Det virkede det da til???
    Men stemplet VAR revet så den ikke komprimerede ordentligt og derfor ikke kunne starte.
    Det føltes rigtig nok, det var det bare ikke. Inden da var karburatoren pillet af 2 gange, membran udskiftet samt statoren og tændspolen. 1 ting ad gangen.

    Og til sidst... suk!! af med cylinderen og bingo, revet stempel.


Kommentér på:
Hot vil ikke starte

Annonce