{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Anton A
Anton A
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1

Pgo hot 50 RYGER MEGET OG SVÆR AT SKUBBE!! {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige nogle små problemer med min hotter.

Min Pgo Hot 50 er fra 2007. Den har stået stille i cirka 10 år og jeg er lige begyndt at køre på den igen. Jeg har kun oplevet to problemer med den. Når jeg starter den ryger den lidt meget og lyder også lidt underlig. Den plejer normalt at stå i et minut også er det helt fint. Jeg har ikke som sådan kørt nogle specielt lange ture på den.
Jeg har også lagt mærke til at den er rimelig hård at trække i hånden, tror måske det har noget med bremserne at gøre men er ikke sikker. Har i nogle ideer om hvordan jeg kan løse det eller hvad problemet er?

Tak for at tage din tid ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pgo hot 50 RYGER MEGET OG SVÆR AT SKUBBE!!
  • #1   30. sep 2021 når den har stået så længe så skal du kigge bremser efter og de har det med at oliepumpen er utæt ved simring så de tømmer olietanken ned i motoren

• Anton A
    Anton A Tilmeldt:
    jul 2021

Følger: 12 Emner: 2 Svar: 1
    #2   30. sep 2021 Hej igen. Skal jeg udskifte bremseklodserne eller udlufte bremserne. Hvad vil du sige?

• #3   30. sep 2021 vare tjekke op på dem vil tro det et nok at rense dem

• #4   30. sep 2021 Hvis den har stået i 10 år....eller 3.

Så skal du skifte bremsevæsken ud, bare gør som når du lufter ud men bliv ved til der kommer ren væske. Det var den nemme og knap så korrekte metode.

Med 10 års stilstand burde du skille det hele ad, rengøre og få nye pakninger i hovedcylinderen (ja! det er den firkantede beholder med væske i der sidder på styret) Og kaliperen skal have samme tur, ud med stemplerne og få det hele gjort rent og fint.

Men væsken er vigtig, det bliver til en gang sort pladder med tiden, der har et for lavt kogepunkt i forhold til ny væske. Det gælder for alt, biler, mc og scootere. Ny væske hvert andet år hvis det skal være helt rigtigt. Men ok! Man har nok ikke campingvogn efter en scooter på samme måde som en bil smiley

Kommentér på:
Pgo hot 50 RYGER MEGET OG SVÆR AT SKUBBE!!

Annonce