{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tun blæserhjul?
  • #1   30. sep 2021 Hvis du har Malossi vario på så mener jeg den er lavet så heldings graderne passer sammen på begge flader som kileremmen køer på . Så skulle optrækket og topfarten være en smule bedre , men hvis man bare har std vario på så tror jeg ikke den vil gøre det vilde forskel , ,men jeg tror dog den vil hjælpe en smule på Optrækket hvis altså ens vario er shimmet rigtig osv , og så den selvfølgelig en del mere robust...
    Jeg har hørt engang at den også skulle kunne holde til mere uden den ligesom mister grebet på kileremmen når den er helt oppe på vario at køre , ved de standarte blæsehjul kan der efter nogen hoveder ske det at hvis den bliver varm så mister den grebet lidt fordi den ikke skulle være så robust igen som Malossi blæsehjulet eller polini modellen.
    Men om det sandt må jeg være dig svar skyldig ,

Men jeg har dog altid følt hvis jeg havde Malossi eller polini blæsehjulet på min scooter så var optrækket bedre og top farten var nemmer at holde selveom motoren havde kørt en godt stykke tid .. smiley

Så anbefalede blæsehjulet kan jeg sagtens og specilet hvis du så har et tilsvarende mærke i vario ... altså Malossi blæsehjul & malossi vario , jeg mener faktisk Malossi multivario og deres Malossi oversize vario har samme heldings graderne på 28° Hvis det er scooter som Aerox og jog r osv ...
    Så den vil gå fint til begge typer

• #2   30. sep 2021 det giver god mening tænker jeg

jeg kan bare ikke finde malossi blæsehjulet til PGO, kun til minarelli

• #3   30. sep 2021 Ohhhhhh .... findes det ikke til PGO ... det sku da underlig , indrømmer godt nok jeg kun køre Aerox , har da haft pgo før da jeg var førstegangs ejer af en scooter , men der fantes blæsehjulet dog ikke , he he .. men troede ellers den fantes til pgo også

• #4   30. sep 2021 Men heldigvis findes den da i polini , og det er stortset samme model også i heldings graderne den er vist kunnca 2 grader mere i stigningen , altså 30° og det mærker du ikke forskel på , hvis bare din kilerem er polini også så vil det med sikkerhed sagtens kunne køre kanon , og endu bedre hvis du har polini vario på l men slet ikke nødvendig , andre vario kan også gå an

https://speedline.dk/pgo-big-max-12-6-eger/blaeser-starterhjul/blaeserhjul-til-variator-polini-s-p-244-090

• #5   2. okt 2021 tak for svar:)

• #6   2. okt 2021 #5.
    Selv tak .. jeg håber du kan bruge det til noget ... smiley

Kommentér på:
Tun blæserhjul?

Annonce