{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.125 visninger | Oprettet:

Vilfred E
Vilfred E
Emner: 1 Svar: 1

Levetid af Pgo hot 50 {{forumTopicSubject}}

Overvejer lidt at købe en Pgo hot 50 fra 2006 som har kørt omkring 50000 tusind kilometer, men hvad er levetiden på sådan en, har den stadig massere kilometer i sig. Den er lidt slidt, men kan sagtens starte og køre, men ville det hjælpe meget hvis msn f.eks. Satte ny cylinder, stempel og krumtap. Jeg ville godt kunne lægge 2-3 tusind i nye dele til den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Levetid af Pgo hot 50
  • #1   23. sep 2021 Hvis den er serviceret ordenligt kan den køre mere eller mindre for evigt.

• #2   23. sep 2021 Det kommer meget an på hvordan den er passet i de 50.000 km.

FX min far havde en, jeg overtog da han købte en NEOS i stedet.... og da havde en kørt 35000km men var stadig velfungrerende på alle måder.

Men du kan også finde en som er "bollet" af en teenager og så er den død efter 10.000 km.

Så kodeordet er at "se sig for". ... !

• #3   23. sep 2021 Eller seriøst overveje om man ikke kan finde nogle ekstra tusinde, også købe en helt ny scooter, så ved du i al flad historien helt fra starten ... ?

• #4   23. sep 2021 Min hot er snart oppe på 40000 km og kører stadig fint. Nogle dele skal self skiftes som cylinder/krumtap/lejer når de har kørt så meget, men alt andet skulle holde fint. Men tjæk det stadig igennem for at være sikker

• Vilfred E
    Vilfred E Tilmeldt:
    sep 2021

Emner: 1 Svar: 1
    #5   23. sep 2021 Vlad s
    Jeg ved desværre ikke så meget om knallerter, men kan en hot 50 køre godt uden der er noget i vejen med den, selvom den har kørt så langt, eller vil der blive ved med at opstå problemer med den selvom man køber ny cylinder, krumtap osv. jeg vil helse ikke ende i et "money Hole"

• Simon H
    Simon H Online Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 2 Svar: 1.025
    #6   23. sep 2021 Altså. sliddele bliver jo slidt.
    Stempel, cylinder, variator, kobling osv osv.

Så hvis du ikke har tiltro til at kunne lære en simpel motor at kende? Så køb en ny, og overhold service hos forhandler.

Du skal blot være opmærksom på, at service koster mere end selv at skifte dele.

• #7   23. sep 2021 Som simon soger. Dele der kan blive slidt kommer til at blive slidt. Har ikke selv pillet ved noget på min indtil den havde nået 30000 km og den kørte fint. Cylinderen var dog slidt

Kommentér på:
Levetid af Pgo hot 50

Annonce