{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hot vs stalker
  • #1   11. sep 2021 De er begge 2 2takter, så de bruger ca lige så meget benz

  • #3   11. sep 2021 Std ubegrænset hot kan godt køre 25km/l smiley

  • #4   12. sep 2021 Hot sluger benz som en russisk generak drikker vodka.
    De kører ufattelg ineffektivt. 10 max 15 km/L afdroslet

    Hiper derimod kører gerne ca 20 km/L
    Min nrg med 70cc sport kørte 22-24 km/L


  • #6   12. sep 2021 #3 det passer altså ik. Ved ik hvilke hot du nu havde, men både min og min vens kører en god 15km/l begrænset. Og så ca 20-25 km/l ubegrænset(uden skive). Så du har enten dyset den for meget oppe eller du har talt forkert

  • #7   12. sep 2021 Det hjælper ikke rigtigt at afdrosle dem, de kører med kæmpe dyse standard og når tragten bliver åbnet tager fanden ved dem.
    At fjerne ringen modvirker det lidt. At folk tit kommer forkert størrelse rem i hjælper heller ikke på det, nok en del af forklaringen på nogen kører så kort på literen på dem.
    Og de bliver utætte osv.
    Især med sport tun. Dels fordi varioen kører som en russer der har drukket vodka og hører tramp på anlægget. Den slasker rundt den der rem og æder meget af effekten når man kører mere end 50 kmt.

    Jeg regner også i gps km/L fordi speedometerne viser vidt forskelligt. Min hm-moto viste så meget for meget at den nogen gange påstod den kørte næsten 50 km/L.
    Men man sku lige trække de 18% speedo viste for meget fra i km antallet.
    Hot viser vist på den gavmilde side af 10% over.
    De fleste viser ca 10% over.
    Min nrg har fået højere forhjul så den er nede på en 6-7% for meget på speedo.


  • #8   12. sep 2021 Jeg tager den ik på speedo. Kører lige nu med malossi 70cc og voca sabotage. Kører ca 50 km og tanker ca 2,5-3 liter på hver gang. Så 15-20km/l lyder ikke helt galt. Men nu har jeg også en 90 dyse i og kører tun, så der kører man altid mindre på literen

Kommentér på:
hot vs stalker

Annonce