{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

TRacker politiet personen eller scooteren/knallerten/bilen ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har som en del andre sikkert oplevet at få fx en fartbøde.

Siden har jeg oplevet at uanset hvilket køretøj jeg kører i eller på (bil, scooter, MC, alt med nummerplade....

Hvis jeg så tilfældigt møder en politibil, så vender de STAKS om og vil tjekke mig. Det samme sker hvis det er min kæreste der kører.

Og det gør ingen forskel om jeg så sælger eller skrotter bilen og køber en helt anden.

Hov jeg kan faktisk en værre:

Mit yndlingsband spiller koncert som er meget sjælendt - faktisk ikke sket før.

Mig og 4 gutter køber billet og vi kan køre til Vega i KBH i min bil.

100 meter før stedet stopper politiet os.

Jovist folk sat og drak i bilen, men jeg var stadig kun halvvejs i min light øl (2,7%. ) så var ret overbevist jeg var under grænsen, Alligevel blev jeg anholdt til blodprøve. Og alle de andre måtte gå de sidste 100 meter til koncerten.

Min blodprøve kom så og vist helt som forventet 0,1 som er langt under tilladt.

DSB havde dog kronede dage, da alle så måtte med toget hjem efter koncerten + de løslod mig netop da koncerten var slut, så jeg fik ikke engang bar en DEL af den ?

Man skulle så tro at historien endte der, men det gør den IKKE!

Jeg skulle jo bruge bilen, men politiet havde taget nøglen og sagt hent den på stationen når du er ædru!. JA fint selvom jeg ikke var fuld. Skulle møde på job kl 10 næste dag, så tog derind med 6-toget så burde jeg kunne nå tilbage til at møde på job.

Jeg går så også nøglen udleveret, og går så hen der hvor de siger min bil holder. Og det gjorde den også.

Men fame med en Pbøde på !

Det fame lige groft nok. Politiet giver mig bøde for at de selv har parkeret min bil ulovligt ??? Det kan sgu ikke være rigtigt.

Men der gik næsten 2 år med retten og advokater før de indrømmede at det var dem selv der parkerede min bil ulovligt.

Det minder utroligt meget om dengang jeg fik en bøde på scooter for ikke at have styrthjelm på. Og det skal man jo normalt også.

Men jeg holdte STILLE og talte med en ven jeg tilfældigt så på gaden og røg en smøg - det er svært med styrthjelm på hvis man har full-face.

Den kom OGSÅ i retten, og jeg blev igen frifundet.

Alt andet ville også være helt vildt. Så skal man også kunne få bøder for at sidde på en bænk i en park og drikke en øl, hvis ens hensigt er enten at køre bil eller voldtage en kvinde/pige i parken...

Eller kender de mig bare så personligt at de intuitivt VED at "ham bør vi tjekke".

Synes bare det grænser til Chikane, at man bliver stoppe konstant.

Når de så ikke kan finde noget galt umiddelbart, altså promille på 0, kørekort fint, og man har husket selen osv....

Men de skal sgu NOK finde noget ! Skal ikke hedde sig at vi stoppe billister medmindre de gør noget ulovligt jo !

Hvad er jeres mest spøjse/ eller groteske forløb med politiet?

Mit mest spøjse:
Jeg havde netop købt en frossen kylling som jeg ville lave til aftensmad... Så fik jeg en bøde, da man ikke må "have løst gods i bilen".WTF det var altså ikke mit barn som ikke sad i autostol fx ?

Mest groteske:

Mig og 3 kammerater skal køre ca 500 meter i min bil. Min daværende bil havde ikke automatisk kørelys, så man skulle tænde det manuelt, men det ligger man ikke mærke til i dagslys jo.

Fair nok giv mig en bøde for manglende lygteføring.... men næhh nej. Alle 4 i bilen skulle have bøder. Både fordi de har et medansvar for korrekt lygteføring, men nogle havde heller ikke seler på.

Så slat i alt blev det næsten 10.000 kr WTF - alene fordi jeg ikke havde huske at tænde lyset ?`

Det jo helt absurd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TRacker politiet personen eller scooteren/knallerten/bilen ?
Kommentér på:
TRacker politiet personen eller scooteren/knallerten/bilen ?

Annonce