{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Mikkel B
Mikkel B
Emner: 1 Svar: 1

Gilera stalker dyse og multivar {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Gilera stalker med pillet skive og fjernet begrænsning i luftfilteret, og så har den også gg. Resten er std, den trækker ca. 60-65 med et sløvt optræk når den er varm.
I starten når den er kold trækker den fint men når jeg har kørt lidt bliver optrækket ret sløvt selvom jeg har smidt en 80 dyse i(der var dyse 65 i inden), efter at fjerne begrænsningerne.

variatoren har fået et lille ring pga den har kørt 1000km med skiven i, ville det hjælpe med en multivar? Hvis ja hvilken?

Tak for hjælpen på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sat mit IkeaPax skab op 1.500 kr.
  • Opsætning af et lille halvtag 3.099 kr.
  • Støvsugning / fejning af loftarealer 2.500 kr.
  • Bortskaffelse af klaver, bornholmerur, stor massiv træ kommodechatol 2.249 kr.
  • Service gasfyr 2.260 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera stalker dyse og multivar
  • #1   2. sep 2021 Multivar kittet er fint med de 7.2grams ruller og den hvide fjeder hvis det er det kit.

Ellers vil jeg mene din dyse er for stor. Tændrøret må være rimelig mørkt.
    Jeg plwjer at sætte en 72 i plus minus et nummer, med std luftfilter.
    Havde #80 i min nrg med duallayer skum i std luftfilteret og 70cc sport på. Så vil tro din dyse er for stor. Paaser også fint med den bliver varm og så kører dårligt, fordi skal ha lidt mindre benz når den er varm, end når den er kold

• Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    sep 2021

Emner: 1 Svar: 1
    #2   3. sep 2021 Altså havde en 75 i på et tidspunkt og der skete det samme som med 70 dysen. Den døde ved bundgas men kørte fint nok på halvgas ca 50kmt. Syntes også selv 80 dyse lyder voldsomt. Smed endda 82 i og det var ca det samme som 80 dysen. Kører fint nok i starten men jo varmere den bliver jo sløvere i optræk

Kommentér på:
Gilera stalker dyse og multivar

Annonce