{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedfight 4?
  • #1   31. aug 2021 Det er en Peugeot, så ja det er en pisse god scooter - ved ikke om den er dejlig at køre på.

  • #2   31. aug 2021 Jeg er lidt højere end gennemsnittet i dk ( gennemsnittet er 181cm)

    Synes scooteren er lidt for lille til mig.
    Knæpladsen er ok, men styret sidder en anelse lavt, der er ikke meget plads til fødderne, og sædet er rimelig hårdt og smalt.
    Man mister lidt komfort, for at den skal se sporty ud.

    Den er dog overhoved ikke sporty at køre på.
    Altså jo de 13" fælge med lavprofil dæk, støddæmperne og stelgeometrien er stabil i sving og under nedbremsninger vil jeg tro, uden at have prøvet at køre sporty på en.

    Men motoren er langsom. Selv hvis du tuner den.
    Og den er dyr at tune. Medmindre man køber kina skrald tundele.
    Der sidder gy6 motor på, så kina delene passer på.
    Dog ikke udstødning.

    Reservedelene er hunde dyre. Det er dyrere end at vedligeholde en vespa.
    Gætter på det er fordi der sælges så utroligt få speedfight4 i verden, at der produceres så få reservedele at de koster det dobbelte af hvad de burde.

    Det er ellers fransk design, som plejer at være godt.
    Lygterne giver godt lys, telefon holderen i styret er genial men meget andet er der heller ikke at råbe hurra for.
    Udover udseendet selvfølgelig hvis man er vild med det.

    De kører også rimelig komfortabelt i forhold til en hot eller en kina knallert.

    Men hvis du var mig ville du bruge en dag på at komme til en større scooter forhandler som har flere forskellige maskiner du kan prøve at sidde på og pille ved, og så tag hjem og sov på det et par nætter. Så skulle man gerne have tænkt det igennem og ikke overse/glemme noget eller købe en bestemt maskine bare fordi den havde et eller andet (som man ved nærmere eftertanke ikke har det store behov for)

    Men må sige, mange der kun har prøvet kina og taiwan knallerterne bliver meget glade for speedfight når de prøver den.
    Det er en helt andet kategori end sådan noget kina skrald der decideret gør ondt at bruge


Kommentér på:
Speedfight 4?

Annonce